Jump to content
Българският форум за музиканти

Belgarad

Members
  • Мнения

    192
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Belgarad

  • Рожден ден Май 4

Previous Fields

  • Инструмент
    guitar

Contact Methods

  • AIM
    dark_lord_of_gorgoroth
  • Website URL
    http://www.myspace.com/belgarathbg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Belgarad's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Обществена Репутация

  1. Както винаги Parni_Valjiak винаги имаш какво да кажеш е да те питам какво му е на втория ми пост в началото на темата? Сам казваш в твоя втори пост, че в някои ситуации ремонта е единствен вариант. Защо винаги пишеш постовете си така все едно са ти известни всички факти? Проблем е, че може да има негативно менение? Или е проблем, че след като си ги препоръчал ти значи са перфектни? Да съм те обвинил, че си препоръчал фирмата? Нито се оплаквам нито се сърдя, споделям с вас информация правете я каквото искате!
  2. Потрябваха ми отново услугите на някой който поправя говорители и се сетих за старата си тема тук, гледам поразвила се е. Смятам да допълня и аз малко. Реших като доволен клиент от работата на фирма Соло да се обърна пак към тях, но като работещ човек силно се интересувах от работното им време. Проверих в интернет, но гугъл който уж знаел всичко, хабер си нямаше от фирма Соло или дейността им, да не говорим за работното им време (на врата им също няма работно време) Но все пак не се притесних безкрайно и звъннах на телефона който имах. Попитах даже съвсем културно какво е работното им време и те ми казаха от 10:00-17:00 казах, че по това време съм на работа и не ми е удобно, а на въпроса ми дали случайно работят в събота получих тоговор, че това е офис не часно лице!? Сдържах се да не ги пратя на майната им по телефона, но определено няма да им се обадя пак. Полезната информация е, че ако някой се интересува работното време на Соло е от 10:17 само в делнични дни. И че фирма Соло е типичен пример за това как с познания, малко медна тел и лепило можеш да изкараш 35 лв (толкова ми взеха минали път), но от тъпотия няма да го направият.
  3. Малко от моя страна. jabs спомена Klon Centaur и цена от 650 паунда и то в ebay. Та реших да погледна в нета какво е това нещо, което струва близо 1500 лв. И какво да видя - грозна метална кутия с три потенциометъра и един бутон. Е що за откачена причина би те накарала да дадеш толкова пари освен да се изфукаш, че ефекта ти струва почти колкото китарната ти глава.
  4. Пуснах усилвателя и вече втора седмица си свиря с най-голям кеф. Благодаря за помощта!
  5. Наистина се опитах да открия човека или поне публикации не само във форума още преди да пусна темата, но за съжаление без успех. Намерих снимки в нета на една 100W глава визуално почти идентична с моята. Естествено две от големите лампи при мен ги няма. Ето линк: http://www.avanta.cc/show_pic.php?id=60933&d_id=57318
  6. Благодаря, за бързите отговори. Предполагам, който е правил усилвателя (или поне много се надявам) е спазвал някакъв стандарт и другият път когато отида в репетиционната ще го вържа към кабинет 2х12 всеки от говорителите е 8 омов и с отделен жак 6.3, като превключвателя на усилвателя ще го наглася на 4 ома. Тогава ще направя и няколко снимки на усилвателя, но само отвън, все още не съм навит да го разглобя ПС: Оказа се доста по-добре че попитах преди да ръчкам. И както очаквах получих бързи и полезни отговори.
  7. Здравейте, почти съм сигурен, че темата не е точно за тук, тъй като нищо няма да проектирам или конструирам, но съм и почти сигурен, че тук ще получа правилните отговори. Наскоро се сдобих с първата си лампова китарна глава, Elephant 50 W (не разполагам с техническа информация за усилвателя). И когато трябваше да я вържа към кабинета в мен възникнаха няколко въпроса, на които предишният и собственик не можа да ми даде отговор. Знам със сигурност че е 50 W, предполагам, че е моно усилвател, но има два изхода за колони, има и превключвач на съпротивлението 4,8 и 16 ома. Първият ми въпрос: след като изходите са 2 като поставя превключвача да кажем на 8 ома, това какво означава, че на всеки от изходите трябва да закача говорител или говорители със съпротивление от 8 ома или на двата изхода (и двата са с женски жакове 6.3 и двата са в Output speakers има отделна графа LIne) общият омаж трябва да е 8 ома? Вторият ми въпрос е има ли как да измеря (имам само мултицет) без да отварям усилвателя съпротивлението на изходите? Ако беше транзисторен усилвател хич нямаше да се поколебая да ръчкам и да експериментирам, но точно в този случай не ми се иска да прецакам усилвателя и малко вероятно, но възможно себе си. Благодаря.
  8. Имам пулт, който е бил изложен на голяма влага включително наводнение (без самия той да е плувал във вода) в продължение на 2 години и все още го ползвам. Преди време го отворих, почистих от насъбралата се гняс и напръсках с контактен спрей плъзгачите и потенциометрите, сега работи нормално. Следващите 2 реда са продукт на личния ми опит тъй като както Parni_ Valjak е написал всичко без измервания си е хвърляне на боб. От влагата по-голяма вероятност има да почнат да шумят или прекъсват плъзгачите и потенциометрите или да спре правилната работа на някой от каналите, да ти даде голяма промяна на звукът е по-малко вероятно. Бих казал невъзможно, но това е техника - следователно всичко е възможно.
  9. Преди години когато за първи път стигнахме до единственото правилно решение за свирене с групата, а именно да си направим собствена репетиционна се сблъскахме с много проблеми, докато звукът в нея ни хареса. Първо избора на подходяща техника, после с вариантите количество техника и така нататък. Няма лесен път, но ще ти дам няколко съвета. Първо преди да накупите каквато и да е техника поговори с хора от форума, които имат собствени репетиционни идете да разгледате те как са решили проблемите с техниката, ако е възможно виж няколко варианта и след като обсъдите с групата с какви финансови възможности разполагате и с какви бихте могли да разполагате решете как да постъпите. Ако твърдо си решил да си купиш стерио усилвател и да набодеш всички инструменти в него то без значение какъв ще е той определението за тръбата с лайна ще е в сила докато не инвестираш страшно голяма сума пари за няколко мощни усилвателя, хубави колони, филтри, тлъст еквалайзер и достатъчно голям пулт. И все пак ми се струва, че темата не е точно за този раздел. Защото преработката на усилвателя от моно към стерио на практика няма да ти реши проблема.
  10. Усилвателя беше продаден и сега пътува за Шумен. Следователно темата става ненужна и може да бъде изтрита.
  11. Здравейте, имам въпросния усилвател, който от известно време се държи странно. Странността се изразява в шумове и микрофонии, както и в занижено качество и сила на звука. Знам, че не е гръмнал никой от транзисторите (те са 2) защото това се получава само при китарния вход (има още 2 на задния панел). Така стигнахме и до целта на темата, нямам нито нужните измервателни уреди нито достатъчно познания, че да го отремонтирам качествено и в дългосрочен план здраво. Знам че тук има достатъчно добри специалисти затова търся някой, който да се заеме с ремонта. Разполагам със схема на усилвателя, която мога да предоставя на PDF файл. За цената на извършената услуга бих предпочел да се договорим на ЛС и то най-добре след оглед на усилвателя. ПС: При желание в процеса на работа ремонта може да бъде отразен в темата със снимков материал и коментари. Поздрави Стефан.
  12. Аз бих извадил болта след засъхване на лепилото, но и там да си седи не пречи. Единствено не разбрах защо замаза и надписа
  13. хахаха, а аз не знам половината от определенията, имена и модели какво означават
  14. Виждал съм и съм свирил на китара със строшена по същия начин глава. Беше залепена със епоксидна смола доста грозно, но пък беше здрава и в това състояние от години. Няма какво да му се плашиш на това счупване лепи, дали с епоксидното лепило по начина, по който е посочил един от колегите, дали с лепило за дърво няма значение. Няма да прецакаш нищо и в двата случа. Красотата на работата зависи от това колко си сръчен, а в случая звукът на китарата няма да се промени. И да изглежда грозно все тая, китарата е за свирене не да ти краси стаята. ПС: iliev.p ти да не си PR на Bass Trafic, а също харесвам работата му, но да дадеш 50 лв. за ремонт и 50 лв. транспортни разходи за китара за 200 лв. е повече от тъпотия.
  15. Три правилни варианта се отварят пред теб и безброй експериментаторски. Първи както те посъветва liquid_death е да се обърнеш към лютиер. Втори продаваш тази китарата и купуваш по-удобна за теб. И трети ако си достатъчно сръчен и разполагаш с нужните инструменти да прегледаш из форума темите (знам че има такива) за преминаване от болт он към сет ин нек и да се захванеш с изпълнението. И с трите варианта най-вероятно ще дадеш приблизително еднакво количество пари. Експериментаторските пак ще ти струват толкова, колкото и посочените 3, но шанса за успех не е гарантиран.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.