Jump to content
Българският форум за музиканти

Prodrummer

Members
  • Мнения

    94
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Prodrummer

  • Рожден ден 02/19/1993

Previous Fields

  • Инструмент
    барабани

Contact Methods

  • Website URL
    http://vnosotuk.com/store/
  • Skype
    pro_extreem

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Шумен

Prodrummer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Обществена Репутация

  1. Не знам дали си пробвал, но ако отделиш достатъчно време с рекламните кожи, малко тиксо, дунапрен и т.н. можеш да постигнеш много задоволителен резултат и да си вземеш столче с чиста съвест
  2. Пич, има ги в ebay за около 34 лева.
  3. Съгласен, но не разполагам с таква техника!
  4. При мен по едно време касата, прекъсваше и се оказа че вътре една жичка на тригера се е скъсала от толкоз бой. Само презапоихме с по дебела жичка и всичко е ок вече почти година.
  5. Да, благодаря. И аз така предположих де и пробвах да завъртя един мониторен кръгза отпред и проблема с микрофонията намля, но ги нямаше всичките вокалисти! Ще видим днес какво ще стане.
  6. Ааааа, какво е FOH?
  7. Колкото до озвучителя, съгласен съм, че това му е работата но веднъж като създаде този комфорт ако музикантите са се сработили и могат да се регулират сами, неговата работа вече е много по-лесна и ще може да мисли повече за звука отпред, което е важното.
  8. Да, после се усетих за това че не нацелих точния раздел за което се извинявам. Значи не е точно така ситуацията при мен понеже ползваме електронни барабани роланд, китарите са с процесори и на сцената фактически остава само монитора до който всички са близо и се чуваше добре, преди да сложа компресора...
  9. Аааа drumvarna, благодаря ти за поста!!! Тоя Julian Percy много ме накефи!!!
  10. Това е каишка, а не гума. Иначе допира ми с такъв кардан (или почти същия, пак на Гибралтар с каишка и стъпката изгелждаше така) беше съвсем за малко в един магазин и не мога да дам мнение.
  11. Да, но нямам обратна връзка от монитора и като говорихме с музикантите ( в което число попадам и аз понякога като барабанист) решихме, да се опитаме да направим колкото се може по еданкакъв звук в залата и в монитора за да можем да се регулираме помежду си, а не озвучителя да става луд и все да бута плъзгачите надолу и нагоре. Или твоята мисъл беше в друга насока...?
  12. Kybe Roland Cube 60 http://www.ad-bazaar.com/uploads/amp/17/330161470787-1.jpg Миксер Behringer Pmh 5000 http://www.behringer.com/EN/images/product...116_Top_web.jpg Компресор Phonic PCL 3200 http://www.amprofmusic.cl/catalog/images/p...c%20PCL3200.jpg Стъпало Andrex,на което не намеих снимка но си е обикновено 2x300watt. Първоначалния ми вариант на озвучаване беше следния: Ползвах крайното стъпало на миксера и от спиконите към крайните колони, а от Main 2 отиваше звук към кубето, което се ползва за монитор (няма никакви финанси за нещо повече, но предвид че е кийбордово върши задоволителна работа). Проблема беше, че звука беше много сух. Следващата ми идея беше да свържа компресора като от Main L, звука отиваше в единия канал на компресора, а от там се връщаше в миксера на Power Amp insert. Тук обаче се сблъсках с огромно количество шум, което никак не ме накефи. Затова реших да на го връщам сигнала в пулта а да отиде в крайното стъпало, като от него изкарвах звука за централните колони, а за кубето от другия канал на компресора. Звука беше добре, шум нямаше почти, но инструментите се чуваха доста силно, а гласовете се губеха и за да има баланс се получава микрофония заради кубето. Сега се чудя защо тази микрофония се получава при положение че има компресия и лимитер. Мислех си, че е заради усилванеот на микрофноите, но забелязах че гейна не е по-напред от преди, а ми даваше пикове от време на време, което също ме зачуди. Не ми спестявайте някакви неша които се подразбират понеже не съм много навътре в нещата. Благодаря предварително.
  13. Наистина най - добре някой да ти покаже нещо, но не знам как ти е финансовото положение, социални кръгове и т.н. НО аз ще ти кажа какво репетирах главно когато се сблъсках с този проблем. Значи пускаш метронома на бавно темпопримерно 65. И започваш да удряш чтвъртини едновременно с ръката на фуса и с касата. После като го усетиш добре темпото започваш с осмини в ръката е крака го оставяш такаи постепенно продължаваш и на шестнайсетини и после вдигаш темпото и това е. Не е сложно но изисква време. Друго нещо е да се упръжняваш не само да не забързва крака с ръцете, а и да ги разделиш крака от ръце.Но това ще ми е по трудно да го обясня тук. Ако искаш ми пиши ЛС. А и си изтегли някое друго учебно ДВД! Има ги тези неща там.
  14. Аз съм с по - ниския клас на милениум (с червените чинели), но касата е същата. Единствения проблем при нея беше, че поради педала-боклук си купих DW, и там става гоялм бой и се беше разпоило едно кабелче но го подмениха в магазина, от който ги купих тук в БГ и никакви други проблеми не съм имал. Нещо което при тази версия е поправено предполагам са чинелите. Моите много гадно се чуват понеже по цялата дължина са пласмасови със слой гума, но тези не са така до колкото виждам. Иначе дори и звука на мойте ме кефи понеже са доста нов модел макар и ниско-бюджетен и има доста реални звуци. Използвам ги за записи на песни дори и с малко игра с волюмите и различните звуци се получава много добре. Мисля си че и при този комплект би трябвало да звучи добре... ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ, ако си в панелен блок (най-вероятно), пак ще имаш малко неприятности покрай свиренето, защото вибрациите се предават надолу и в зависимост от съседите ще трябва да слагаш нещо меко под тях.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.