Jump to content
Българският форум за музиканти

H.R.

Members
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

H.R. last won the day on September 27

H.R. had the most liked content!

Community Reputation

52 Excellent

About H.R.

  • Rank
    Редовно навъртащ се
  • Birthday 08/28/1978

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна
  • Interests
    Heavy , power-progresive metal.

Recent Profile Visitors

469 profile views
  1. Само да потвърдя, че въпросният китаец дойде и върши чудесна работа. Изработен е прилично здрав и удобен заради малкия си размер (това търсех). Върши чудесна работа , а и особено за ниската си цена.
  2. H.R.

    Ръждясали струни

    И може би като заключение - съфорумецът явно си е новак (няма лошо всички сме били такива ) и затова още няма опит и наблюдения. Купил си е някаква китара втора ръка и е сложил някакви струни, като за начало. След време вече, когато задобрее и реши да си купи малко по-хубава китара (примерно среден клас) и маркови струни - там лака не се лющи толкова лесно (да не кажа въобще) както и стуните се държат по съвсем друг начин. Като за първа китара - може да се пробваш да я лакираш сам, а ако има наблизо лютиер - можеш да я дадеш да я лакира той. Потвърждавам тезите за потта и почистващите средства. От моите наблюдения - струните за китара са малко като ножчетата за бръснене - трябва да си мноого добър в леенето на качествена стомана (сплав) за да направиш хубаво, режещо ножче. Както знаем производителите произвеждащи качествени ножчета хич не са много - производителите на качествени струни са значително повече от тях, но има и десетки такива произвеждащи евтини боклуци.
  3. Без да съм наясно с лапмови ампове само да вметна .... Струва ми се, че benstav иска да каже, че иска да усили повече за да се ОТПУШАТ ЛАМПИТЕ - т.е. да ги натовари, че да им излезе хубавия звук- да се напомпи звука, динамиката, да почне хубаво да реже и т.н. , не да усили нивото на звука и да си пръснат тъпанчетата. 1. Нали се знае, че всеки усиловател трябва да се натовари вече над 60 и повече % че да "му излезе звука". 2. В случая идеята е да се махнат две лампи за да падне мощността на ампа уж наполовина и по този начин да е нужно да усили двойно повече (вече само с две лами ) за да постигне същото ниво на сила на звука (децибели). Но натоварвайки вече само две лампи, то те ще са натоварени уж двойно повече и вече уж би трябвало да извадят по-добър звук - съгласно точка 1. Та идеята е не да се УСИЛИ два пъти повече силата на звука и да се пръснат ушите :) , а да се натоварят два пъти повече лампите за да излезе по-хубав звук, при същото ниво на шума. Нарочно използвам думата УЖ много кратно , защото и аз не разбирам :), а и Baby Thomas, го написа така: "Откъм сила разликата ще е незначителна, ще я компенсираш със завъртане на MV "
  4. Problem solved. MOSKY DUAL SWITCH Guitar Pedal Dual Footswitch Направих си един кабел стерео 6,5 към стерео 6,5 (не бях хващал поялник от много време) за тест. Припомних си младежките години каква мъка беше да запоиш сам кабел и то стерео - все опира и дава на късо поради малките разстояния. Малко изолирбанд реши проблема. Точно non-latching си е и при докосване на масата с един от активните си се превключва съответната функция - това , което се очаква да се случи. Т.е. momentary педал - точно какъвто е показаният на връзката. Кубето е с вграден процесор - т.е. няма реално превключване на канали на реален усиловател, където е нужно бутонът да задържи, а е нужна само тип "кнопка" да смени пресета. Благодарности на Baby Thomas за подсещането какво да направя. Остава да чакам доставката.
  5. Благодаря за идеята .....май си е баш non-latching. Съдеийки и по вида на "копчето" за превключване между двата канала самото ампче - като се натисне и се връща в същата си позиция - все едно само е цъкнало за смяна на пресет. За разлика от Fender-a, където копчето на самия амп при смяна на канала остава натиснато навътре (заключено-latch). Ще намеря един стерео 6,5 жак и ще запоя едно парче стерео кабел (два активни и маса) , а на другия край ще окъсявам последователно краищата да видя какво се случва. Ще погледна и в базара.
  6. Здравейте, Някой ползвал ли е алтернатива на BOSS FS-6 - препоръчван от производителя на това кубе - идва малко голям, ненжуно скъп, ненужно много функции и нужда от 9 v батерия. В мрежата има цяло море от всякакви, но остава неясно кои точно ще вършат работа. Функция: 1. Педал - превключва между двата канала - чист и драйв. 2. Педал - управлява FX- секцията с ефекти - т.е. само я включва или изключва. (предварително е настроена в какъв ефект да бъде). Долу помествам две снимки от инструкциите към кубето. Виждам алтернатива в Behringer FS AB200 Текущо съм заврял временно един на Fender, но не функционира коректно на това кубе - личи си, че е правен по друга схема за друго и е с други функции (трябва да го натисна два пъти за да превключи на другия канал , а втория прекъсвач не функционира) Поздрави !
  7. H.R.

    Audacity или Cubase 10

    Съжалявам за едрия шрифт - просто копирах от сайта и пуснах директно тук и той си излезе в същия формат. Не е в никакъв случай някаква форма на натякване или крещене - мързеше ме да го преписвам или обработвам. Мача е свирен от повече от три седмици. Cubase го дават безплатен със звукови карти, но забележи тове не е Elements, а AI или LE версия, която е още по-орязана с цел зарибяване - след даден брой дни започва да прави проблеми - няма повече encoding-и и други простотии. Исках нещо, което вече познавам и да работи. Човъркам и други доста сериозни софтуери (нямащи нищо общо с музика) и често главата ми става кошница от нови неща. Това беше още една главна причина да се спра на него. Тепърва има да разучавам тънкости в него. Не мога да правя сравнения между Cubase 10 и Reaper относно лекота и бързина без да съм ги пробвал достатъчно задълбочено и сравнил и двете. Ако твоите впечатления са от версия 3 на Cubase - за още 7 версии може и в някаква степен да са се променили нещата - нямам представа. Моите най-задълбочени бяха от 1-ва версия SX. Въпреки всичко благодаря за препоръката и инфото за Reaper - мога да го препоръчам на познат, който се нуждае от точно нещо такова - най-вече безплатно! Мисля, че трябва да приключим тази тема до тук !
  8. H.R.

    Audacity или Cubase 10

    Както казах ...от преди време някак бях свикнал с Cubase. Относно Reaper - виждам че е безплатен, но за 60 дена: Download and Evaluate REAPER for Free Download REAPER below for a free, fully functional 60-day evaluation. No registration or personal details are required.
  9. Cubase 10 Elements - (пъви лизензиран софтуер за хоби - музика )
  10. H.R.

    Audacity или Cubase 10

    Ами от преди доста време просто си бях свикнал с Cubase (все кракнати истории) и после не се занимавах със композиции и запис. А и ми беше писнало от разни крашове и проблеми поради кракване с броя енкодинги (MP3, WAV) поради нелицензия - особено по-новите версии - от 5 нагоре. За тази цена ми се стори безмислeно да си пилея времето - нека да има нещо , което да си работи. Преди малко си го купих и инсталирах, пробвах и с китарата и с MIDI pad-a с вградените plug-in. -всичко ОК. Cubase_10_Elements.
  11. H.R.

    Audacity или Cubase 10

    Много благодаря за отговорите Ви ! Да така е - наистина са от различен клас програми. Мисля да си купя и e-licencer dongle - ще ползвам една машина, но ако реша да преинсталирам или да сменя машината , или да отида някъде - удобство си пред това постоянно да ровичкаш за активиращи кодове. (Ползвам и друг софтуер пак защитен с хардуерен ключ (сръбски), но не свързан с музика.)
  12. С цел да си спестя една камара чудене реших да попитам за мнение. Трябва ми софтуер за записване на домашни проекти - китара, VST, MIDI барабани с AKAI PAD и т.н. Днес пробвах Audacity -2,3,1 наистина лека програмка, но ми се струва на пръв поглед нещо дървена. Играх си доста с настройките, но не успях да сваля латенцията при директния мониторинг - на това което чувам по време на запис. (имам USB интерфейс , знам за Asio4All , латенции , буфери и т.н) Пише че подържа външни VST , но не успях да ги пусна. Струва ли си човек да се занимава с нея - ползвате ли я ? Алтернативата ми е да си купя Cubase 10 Elements за 99 Еuro и да спра се занимавам с глупости. Свикнал съм с Cubase, но ми писна от разни крашове, спънки и всякакави глупости предизвикани от кракнати версии.
  13. Пробвай в първата железария тип "Крепежни елементи". На такова място намерих болтчета за заключващ "nut". Е не бяха черни, но си бяха с някаква добре изглеждаща сребриста оксидация - нещо от сорта 6 бр. за лев. Паснаха си точно. Не знам какви са точно за Edge Zero II , но съм сигурен, че не са абсолютно нищо различно от стандартни болтчета с шестограмна глава. Не изключвам вероятността да са с по-добра стомана и якост от оригиналните дошли с китарата!
  14. Съгласен съм за сравнението между KRK и Yamaha. През наличнaта PC системка Creative 5+1 чувам същото като теб - при КRK изпъкват басите за сметка на средни и високи. При Yamaha няма толкова баси, но важните за китарата средни и високи са определено по-добре. Явно някои неща си се отличават дори да ги слушаме през различно озвучаване. Прави впечатление разликата в струнните инструменти колко по-отчетливо се чуват при Yamaha ( Dream a Dream - около 5:50), а и гласовете. Усеща се наистинa при Yamaha някаква стерилност, но всичко сякаш е по-ясно. KRK сякаш са по-направени за техно музика - може да не съм прав съвсем но...
  15. Случайно има едно сравнение в тубата точно между KRK Rokit G3 - 5 и Yamaha HS5 KRK Rokit G3 - 5 и Yamaha HS5 Но както казваш - трябва да са на живо до теб да се чуят в действителност.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.