Jump to content
Българският форум за музиканти

Benny_Exclusive

новаци
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Benny_Exclusive

  • Рожден ден 04/15/1986

Previous Fields

  • Инструмент
    оперно пеене

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    292547530

Profile Information

  • Location
    София
  • Interests
    По принцип се занимавам сериозно с оперно пеене, преди рисувах, ама вече нещо ме мързи, а и нямам време. Обичам да слушам всякаква музика (но за мен най-стойностната е класическата, защото най-трудно се създава и най-трудно се разбира от слушателите). Е, почти всякаква - чалгата не е музика!

Benny_Exclusive's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. мерси за пожеланието Дано!
  2. Аз кандидатствах тази година в Консерваторията с оперно пеене и се класирах втора в графата за мецосопрани... До тук добре, ама не... не ме приеха... влезна само 1 мецосопранка... Тази година май са намалили държавните бройки и за това... кофти. Хубавото на Академията е, че си спестяваш доста парички, които иначе трябва да даваш за частни уроци отвън... Относно "тъпията", наистина тя не е жизнено важна, защото като кандидатстваш за работа някъде искат да те чуят как пееш... има някои, дето излизат от Академията, обаче хич не могат да пеят... Хубаво е да ходиш на уроци при някой от Академията, а още по-хубаво е ако този някой е в комисията... Обаче това пак не ти гарантира 100%, че ще влезнеш... познавам много, които са били при преподаватели от комисията и не са ги приели, обаче процентът на хората, който влизат влагодарение на връзки също не е малък... сега, аз не съм чак толкова навътре в нещата, но не смятам, че за да се научиш да пееш наистина хубаво трябва да ходиш при някой от гореспоменатите преподаватели... Даже не е гаранция, че ТЕ ще те научат... Моят съвет е : първо иди при някой страничен, но обективен преподавател - той ще ти каже честно дали наистина имаш данните за певец, независимо оперен или естраден... после ако се потвърди твоя талант, отиваш в Академията, записваш подготвителен при желан преподавател, ходиш малко и на частно и може и да влезнеш... успех
  3. Висококачествен стерео микрофон с компактен размер и два начина на използване: закачване на сако или поставяне на маса Характеристики Компактен, за два начина на използване, за закачване на сако или поставяне на маса Превключвател на режими за оптимизиране на записа (например, музика или заседание) Висококачествен микрофон подходящ за използване с цифрови носители като MD и DAT Едноточков стерео микрофон препоръчван за запис на музика на живо, конференции и заседания Опция за два начина на захранване (при свързване или с батерия) Характеристики Софтуер SonicStage® 3.0 за лесно управление на музикални файлове и неограничени прехвърляния на любимите ви музикални записи на вашия Hi-MD WALKMAN®. Възможност за съхраняване на аудио-визуални файлове и файлове с данни на вашия Hi-MD диск Запис от различни източници: USB вход / аналогов вход / цифров вход Дълъг живот на батерията - до 23,5 часа (приблизително) Директно възпроизвеждане: ATRAC / MP3
  4. И аз така чух... там имало всичко направо... обезателно ще мина
  5. Е, то е ясно, че човек може да мине и без това, обаче с него може още по-бързо да вървиш нагоре
  6. Това е лесно преносимо... На мен преподавателите не ми идват вкъщи... А и като излезеш от урок можеш веднага да си го слушаш със слушалки... на път за вкъщи или там на където си тръгнал.
  7. За цената не съм 100 % сигурна, ама е там някъде... Лошото е, че и трудно се открива по магазините... не е като някой модел gsm, дето го има във всеки магазин за техники... Ще се разтърся и ако намеря къде точно продават такива ще ви кажа А това за gsm-a - дето си се записал - е да, така нищо не става ... и аз съм пробвала
  8. Със сигурност не се изкривявя...
  9. Здравейте на всички, които искат да радват слуха на околните. Знам от опит, че като пееш чуваш едно, ама тия, дето са пред тебе и те слушат, могат да чуват съвсем друго. Причината е една - като пееш ушите ти чуват звука, който е вътре в теб, а не този, който се носи напред и навън от устата ти. Ако прекалено много шириш в гърлото, вместо да се стремиш да изнасяш тона напред, тоновете, които излизат може да не са "най-прекрасните" на света. Чувала съм, че много хора си записват уроците по пеене на диктофон и после си слушат грешките отстрани. Не съм го пробвала, обаче наистина трябва да помага. Най-добре е според мен да се запишеш с нещо качествено - не стандартните диктофони, дето ги използват студентите при лекции, ами мини диск записвачка. Обаче тези машинки са скъпички... някъде 200 лв. (И аз смятам да си купя, ама трябва първо парички да събера) Тази машинка е по-малка от дискмен и има свързан микрофон към нея. Записва на малък диск, а звука е напълно реалистичен... почти като записано в звукозаписно студио... Пак повтарям - не съм ползвала и не ми е минало през ръцете, обаче го препоръчвам... Бих искала да чуя и вашето мнение... може пък някой да е използвал...
  10. И аз съм от София, знам къде е... Може и да намина, ама не знам дали ще мога...
  11. Да се научиш да пееш като хората излиза скъпичко... Един урок от преподавател в Академията (говоря за оперно пеене) излиза м/у 15 и 20 лв. за 45 мин... зависи дали е доцент или професор... И честно да ви кажа, не всеки може да се научи да пее - или го имаш, или го нямаш... е, може и да пропееш, ама няма да е това, което се търси по световните сцени
  12. е, чак пък час, два... едно разпяване отнема някъде 10 - 15 мин, ако знаеш какво правиш разбира се При разпяването първо трябва да минеш през средния регистър, после низините и чаааак тогава височините... това си е правило, ако искаш да си изкараш хубави височини
  13. Здравейте Мерси за поздравите (mila_kara) Къде ще бъде тази сбирка на кандидат певците... Ако мога ще дойда с удоволствие
  14. Здравейте на всички певци Наистина при пеенето най-важното е дишането. Дишаш ли правилно, много по-лесно ти стават нещата и не се мъчиш - тоновете излизат сами, можеш да пееш с часове без умора... не случайно една средно дълга опера е някъде 2, 3 часа... Има някои и по 4 (тези на Вагнер). Прочетох малко по-нагоре, че някой беше споменал междуребрено - диафрагмално дишане. Точно това е дишането при оперното пеене. Сега някой ще каже "егати, к`во пък ще да значи това! ". Ще се опитам да обясня какво точно значи, обаче най-добре е някой истински, дългогодишен певец да ти го покаже нагледно. Не се диша с корема, нито пък е нужно да си слагаш книги на корема... дишането е странично... там където се води талията - демек извивката на тялото от двете страни. При правилно дишане тези части се изпълват с въздух. Но не само отстрани на тялото... Въздухът трябва да се усеща и в гърба... абе, получава се нещо като пояс, който се явява опората на пеенето... При пеене трябва да се усещат леки вибрации точно в тази област. Когато се поеме въздух, той не бива да се натиска надолу и или да се опитвате да го задържите там чрез натиск. Когато се пеят фрази, при които последния тон е висок и трябва да бъде най-силен (пасажи), мястото където си поел въздух трябва да се разширява, а не да издишаш като балон... При края на фразата тялото ти е готово да поеме въздуха на същото място. Това е много важно при оперното пеене, защото понякога при много бързи фрази просто нямаш време да си отдъхнеш и чак тогава да поемеш отново на правилното място... направо вдишваш там където току-що си бил, където ти е бил въздуха... Наистина има още какво да се каже за този прословут въздух, обаче хич не е лесно да се обясни по такъв начин, че да го разберат всички... Който иска да учи оперно пеене обезателно трябва да ходи на уроци при някой, който разбира... Я сега както съм тръгнала да обяснявам да кажа защо пък ни е толкова тоя въздух... Някои така ще кажат "аз мога и без да дишам..." да ама не... Ако завъртиш въздуха както трябва, той ще предизвика удар в твърдите части на небцето, които ще предизвикат определени честоти на трептене и от там вече тона ти е почти готов... Например при височините, въздухът не бива да бъде натискан...трябва да бъдат издигнати скулите на лицето, но тук вече много започнах да се задълбавам... както вече казах, това нещо се постига с години практика. Не можеш да запееш за 2 месеца... Ако искаш да стигнеш до световните сцени, трябва яко, ама много яко да работиш... Надявам се да не съм отчаяла някой, но ако знаете колко е готино, когато пееш както трябва. И още повече какъв адреналин е да излезеш да пееш пред хора... супер е направо... Айде чао, и ако някой иска да пита нещо, нека пита - насреща съм
  15. Здравейте на всички певци Наистина при пеенето най-важното е дишането. Дишаш ли правилно, много по-лесно ти стават нещата и не се мъчиш - тоновете излизат сами, можеш да пееш с часове без умора... не случайно една средно дълга опера е някъде 2, 3 часа... Има някои и по 4 (тези на Вагнер). Прочетох малко по-нагоре, че някой беше споменал междуребрено - диафрагмално дишане. Точно това е дишането при оперното пеене. Сега някой ще каже "егати, к`во пък ще да значи това! ". Ще се опитам да обясня какво точно значи, обаче най-добре е някой истински, дългогодишен певец да ти го покаже нагледно. Не се диша с корема, нито пък е нужно да си слагаш книги ка корема... дишането е странично... там където се води талията - демек извивката на тялото от двете страни. При правилно дишане тези части се изпълват с въздух. Но не само отстрани на тялото... Въздухът трябва да се усеща и в гърба... абе, получава се нещо като пояс, който се явява опората на пеенето... При пеене трябва да се усещат леки вибрации точно в тази област. Когато се поеме въздух, той не бива да се натиска надолу и или да се опитвате да го задържите там чрез натиск. Когато се пеят фрази, при които последния тон е висок и трябва да бъде най-силен (пасажи), мястото където си поел въздух трябва да се разширява, а не да издишаш като балон... При края на фразата тялото ти е готово да поеме въздуха на същото място. Това е много важно при оперното пеене, защото понякога при много бързи фрази просто нямаш време да си отдъхнеш и чак тогава да поемеш отново на правилното място... направо вдишваш там където току-що си бил, където ти е бил въздуха... Наистина има още какво да се каже за този прословут въздух, обаче хич не е лесно да се обясни по такъв начин, че да го разберат всички... Който иска да учи оперно пеене обезателно трябва да ходи на уроци при някой, който разбира... Я сега както съм тръгнала да обяснявам да кажа защо пък ни е толкова тоя въздух... Някои така ще кажат "аз мога и без да дишам..." да ама не... Ако завъртиш въздуха както трябва, той ще предизвика удър в твърдите части на небцето, които ще предизвикат определени честоти на трептене и от там вече тона ти е почти готов... Например при височините, въздухът не бива да бъде натискан...трябва да бъдат издигнати скулите на лицето, но тук вече много започнах да се задълбавам... както вече казах, това нещо се постига с години практика. Не можеш да запееш за 2 месеца... Ако искаш да стигнеш до световните сцени, трябва яко, ама много яко да работиш... Надявам се да не съм отчаяла някой, но ако знаете колко е готино, когато пееш както трябва. И още повече какъв адреналин е да излезеш да пееш пред хора... супер е направо... Айде чао, и ако някой иска да пита нещо, нека пита - насреща съм
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.