Jump to content
Българският форум за музиканти

ChildOfDracula

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ChildOfDracula

  • Рожден ден 10/11/1989

Previous Fields

  • Инструмент
    на гърло :Р

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    София

ChildOfDracula's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Не знам какво имаш предвид под "модификация на гласните", аз лично не съм го чувала този термин, но май те разбирам. Естествено, те никога не се пеят чисти, например в Е и И винаги трябва да има малко О или У, за да не звучат разкрачено и плоско, а в О и У трябва да има малко от Е и И, за да не звучат задънено и да им се придаде светлина. Но това не ти оправя трудностите при преминаване от една теситура в друга. Преходните тонове по принцип са си бемол-си или фа-фа диез, за баритон не съм сигурна кои бяха, но като гледам твоето описание, трябва да са си бемол-си. При тези тонове гласът се колебае между резонаторите и се стреми да отиде на по-висока позиция, но за да ги изпееш стабилно не трябва да му позволяваш да тръгне нагоре. Както при всичко, нисък ларинкс и ниско дишане, просто с повишено внимание. Също и ги мисли на ниска позиция. Ако ги мислиш високо, има опасност да ти се вдигне ларинкса и да скъсаш тона, което понякога е и доста болезнено.
  2. Низините могат да се развият, но при млади певци не е много препоръчително. Това така или иначе става естествено с възрастта, затова един умен певец винаги набляга на височините, какъвто и глас да има, за да го запази по-дълго. Хубаво е да си озвучите добре ниския и средния регистър, но никога не занемарявайте високия.
  3. Ами аз пък знам от ръководството на НМА че няма такова нещо.
  4. Ако искаш да познаваш нотите, не ти стига елементарната теория. Ако музиката е език, елементарната теория е граматиката, а нотите са буквите. Освен Елементарната теория на музиката (която все пак ще ти е нужна) си вземи и "Систематичен курс по солфеж" - 1ва част (в музикалните книжарници го има) . И намери някой който да ти помага и за теорията и за солфежа, защото за пеенето по ноти, диктовките и упражненията по теория ти трябва някой да те следи. Дори и да не е учител, поне някой приятел със свободно време и основни познания.
  5. Не можеш. И да вземеш 10 микрофона и да надуеш колоните на макс, и в залата с най-добра акустика да пееш, пак няма да чуеш гласа си без запис. Човешките гласни връзки могат да изкарат звук със силата на реактивен самолет, като много малка част от този звук се чува извън тялото ти, защото тялото ти освен резонатор е и заглушител. По принцип това което чуваш ти докато пееш е по-пискливо от това което се чува навън. Та най-добре си се записвай.
  6. Най-добре си остани в математическата. Аз завърших ПМГ-Бургас, но сега уча оперно пеене в консерваторията. В 10-ти клас бях решила да се местя, но тогава нямаше прием и трябваше да взимам много приравнителни изпити с много малко време за потготовка, което значеше и много пари за какви ли не уроци. Освен това от личен опит ще ти кажа, че хората в музикалните училища са мнооого различни от тези в математическите гимназии, а и ще си пожертваш потготовката по другите предмети. Аз реших да си остана в ПМГ и не съжалявам. Класът ми беше страхотен, много интелигентни и възпитани хора (с няколко изключения), а и въпреки че не съм си давала зор за ученето през годините изкарах 5.72 и на двете матури без допълнителна потготовка, след което ме приеха в консерваторията без особени проблеми. Не си писала откъде си и дали си си намерила учители по солфеж и пеене, но за Бургас мога да ти препоръчам много добри. А консерваторията не е колеж. Може би единственото предимство на НБУ са базата и избираемите часове. Само че има и едно друго нещо... В момента в България зачитат дипломи по пеене само от софийската консерватория и ако си завършила НБУ или пловдивската ще взимаш доста по-малка заплата. Ако погледнем всички фактори (школа, цена и реализация), най-добре кандидатствай в Холандия или някоя скандинавска страна.
  7. http://www.youtube.com/watch?v=CqBW_9OjhlA Ето това ме мъчи (сигурно щото не е за моя глас..)
  8. Хехехе Няма,споко.Но засега ще се ослушвам само (не за друго,нямам много време за интернет...)
  9. Здравейте!Казвам се Радина,от Бургас,на 18 години.Певица съм.Тази година завърших математическата гимназия в Бургас и по ирония на съдбата сега ще съм първи курс в НМА оперно пеене.Слушам готик и индъстриъл като цяло,но най-вече зависи от настроението ми.Не ме интересува толкова стила музика колкото това да ме кефи Интересувам се от психология,философия и окултизъм.Сега като кажа,че съм атеист и съм против абсолютно всички религии,някои хора ще кажат "Как така,нали се интересуваш от окултизъм?",но аз няма да ги одостоя с отговор Обичам всички изкуства и затова смятам че съм си избрала перфектната за мен професия.Обичам да чета хубави книги,но без много описания,каквито има при Йовков например, и трудно се намира нещо,което да ме грабне. Мразя всички клишета,ограничения,"калъпи",модели на поведение и т.н.,обичам себе си с цялото си сърце само поради факта,че това съм аз,с което много се гордея,защото малко хора го постигат. Друго не се сещам.Ако вие се сетите,питайте И сега за да ви направя кефа,ще отговоря на вашите въпроси: 1)nickname:Morgy или ChildOfDracula 2)Възраст:18 3)Образование: ПМГ-Бургас (проспано) 4)Вашият инструмент/и: най-често ползвам гласните си струни 5)Предпочитан музикален стил: това май го написах... 6)Вашият вдъхновител: Таря Турунен,Анджела Георгиу,Мария Калас 7)Досегашни (не)реализирани проекти: Мноооого....Най-вече нереализирани... 8)Странични интереси: и това го написах... 9)В кратце(или с две думи за вас самите): тайна
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.