Jump to content
Българският форум за музиканти

boninem

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    На ум

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Габрово

boninem's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. boninem

    Pantommind-Wolf

    http://www.youtube.c...u/6/rDnFdYpEKrc
  2. Лошото във втория вариянт е че някой трябва да пуска и да спира.А мидито звучи постно на по голяма апаратура.
  3. Горещо препоръчвам и Десо Велчев но тук във форума май го няма."Stain Studio"
  4. Петър от Пантомайнд мисля че и двата албума са добри
  5. Ха,защо ли съм съгласен!!!!
  6. И според мен трябва да има мониторен микс.На мен са миказвали по участия че това не е правилно музиканта трябвало да се чува сам себе си какво свири.Ама на една голяма сцена я иди чувай другите какво правят.Големи спорове бяха.
  7. Абе,името след 09.04.2010. Както казах не знам какво ни чака.А друго нещо искам да попитам. Вие като музиканти какво искате да се чува в мониторите? Като това не е относително говорим за голяма сцена с всички екстри мониторен пулт добра PA система и т.н.
  8. До колкото знам Тома издаде 2008 или 2009 а тия приятелчета 2010. Томата: Treat: http://www.youtube.com/watch?v=ow4I_vRfClE
  9. Работили сме с Жокер Медия и със SME което за мен е най доброто като техника.Но при първите нямахме късмет да налагаме собствено мнение защото швабите бяха забранили всякакъв допир на българи до миксера и т.н.При вторите се получи доста културно дори там бяхме без саунд карти и лаптоп и все пак един господин на когото не искам да споменавам името ме пита "тоя вика ли много да слагам ли компресор" и там вокала си остана сухичък и цепещ мрака .Вече виждам и развитие по клубовете но има какво да се желае.Сега ни предстои участие в Блубокс и там не знам какво ни очаква.
  10. Те така те,както казва един мой приятел почна се.Аз диплома нямам за всякакви звукови училища дори по физика нямам ВИСШЕ ама кажете ми един който е завършил подобна професия и да го търсят Бг групи да ги озвучава по участия щото той е завършил еди кво си и страхотен спец.Аз познавам хора които работят съвсем други професии и се справят с пултове и периферии доста добре но те са всичко трима.И аз се занимавам с озвучаване и смятам че винаги има какво да се научи.Аз лично за себе си наблягам на западна литература и техники на звука само и само по една единствена причина че в България (че къде другаде ) тази професия е много назад от истината.Не трябва да се обвиняват музиканти и звукари затова че не им е ясно това онова на всички ни трябва време да се научим да работим с техника и да свикнем да правим звук който искаме.И смея да твърдя че винаги може да се влияе на саунда но не с три копчета имаме възможност с още неща.Кой тук на живо слага компресори на вокали на бас,малко реверб малко дилей и айде,става дума за вокала.И затова където идем с групата лаптоп,саунд карта,слушалки за барабаниста и много запас от нерви защото никой не знае как трябва да се върже за да сме доволни.Нека не са доволни как звучи, за нас е супер звука и концепцията е спазена.А във всички обективни мнения има доза лъжа предпочитам да съм убеден какво казвам.
  11. Според мен нещата са много прости при нас в България.Първо, много от музикантите не знаят как искат да звучат културен саунд се постига и с не толкова скъпи инструменти и периферии няма да изпадам кой като кой иска да звучи щото това за мен е глупост.Второ, по горното води до неразбиране между музиканта и саундинженера, щото единия не знае какво иска, другия пък се чуди какво да го прави и си напряга мозъчните клетки накрая го оставя със същия саунд който му подава музиканта и става прекрасно.Трето в България почти никой от саундинженерите не правят микс като хората те гледат инструмента да звучи сам за себе си ама дали е добре дали има някакво общо звучене между всички, няма такова нещо.Ние сме свързани като скачени съдове и поради тази причина трябва да има баланс иначе все от някъде избиват гадости.
  12. Успях все пак да видя клуба.Бях на концерта на Pantommind,наистина клуба е супер, много добре демпфан и озвучен.Но май трябва да си преразгледат политиката това си е техен проблем вече.Само искам да споделя че Сигнал пролет не правят само завличат 4 цифрен хонорар и в Габрово ги поканиха вход от 15 до 20 лв. и какво стана, абсолютно набутване.Ама това си е мое мнение.Собствениците на клубовете си знаят.А пък Pantommind бяха неотразими и дано клуба просъществува за да забият пак, групата има много силни фенове на които достави страшно удоволствие със сценично държане и перфектен звук.
  13. Да споделя и аз мнение но за немски саунд инжЕнери и саунд дизайнери.Имах възможностТа да присъствам на всичко което се случва на сцената и пред сцената на концерт на Хелоин през 2006г.В същото време се снимаше и DVD.Организатори Жокер Медиа на които тогава свалих шапка.Сцената беше вдигната PA-то всеки го е виждал няма да се отплесвам.Всичко беше построено максимално бързо при положение че тировете закъсняха.Организатора от към немската група следеше всичко като куче,разположение на монитори по сцената,камери за DVD-то,кетъринг и т.н.Идва време за саунд чека,дойде един чичка с ръце в джобове дотогава се беше шлял между сцената и пулта и само дето не люпеше семки.Саунда стана за 2 песни.Но, това което аз имам в предвид е какво се случи с българската група Pantommind която подгря тогава.До последния момент не се знаеше дали ще се свири или не,благодарение на немеца който одговаряше за организацията и до някъде на представителя на Жокер Медия,групата излезе на саунд чек когато публиката взе да влиза,дотук добре.Чичката ги изкара линейно и те забиха първата песен взе да пробва разни готови програми от дигиталната Ямаха и чак към последната песен взе да става нещо.Така че идеята групите да са със собствен саунд дизайнер е добра, НО, той трябва да знае концепта на групата, изискванията от тяхна страна ето защо PANTOMMIND,прозвучаха накрая.А забравих нещо главния ослепител "осветител" който беше чужденец ни завлече с 25 евро щото трябвало да натисне ентер на компа и искаше да му продадем канджа но му показах един пожарникар който наблюдаваше и му казах да пита него.Абе и те са една стока.... Пиша много набързо може да съм изтървал нещо после ще го Оправя..
  14. Абе,като чета как са прекарали Pantommind в последния момент ще живеят доста по малко. Лично за мен голямо е голямо разочарование,май ще дойде дръвце това клубче.
  15. Общо взето,никой не каза кой знае какви лоши отзиви за клуба, но доколкото разбирам, само в София ли трябва да се ходи че да се чуе групата от повече от 50 човека.То ако е така групата се връща поне с 100 лв. борч.Но това е една друга тема.Според мен в провинцията клубовете предлагат по добри условия,откъм плащане и отношение.Темата сам я обръщам ама София за софиянци другите на село.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.