Моите уважения към вкусовете на всички, но аз така и не успях да се очаровам от клавиристите на "Театъра". Особено пък от Ръдес - с какво ви изненадва тоя бе? Преди да е почнал да свири, е ясно какво ще последва. Вярно, изключително талантлив пианист, ама какво оттук нататък?Да не е само той? Аз имам чувството, че негови ценители са основно почитателите на "Дрийм Тиътър". И ми е странно, че заговори ли се за прогресив-свирене, нещата все се свеждат до Шериниън-Ръдес. Да не би с тях да започва (или свършва?) прогресив-рокът? Почти не видях във форума името на Кийт Емерсън - а мисля, че всички тия малко или много тръгват от него (за Уейкман не отварям дума, щото беше обсъден като че ли по-обстойно). Оставайки с добри чувства към всички, ето няколко от моите любими (по-различни ) клавирни сола:
Jan Hammer "God Bird Change" (Al Di Meola "Electric Rendezvous" 1981)
Steve Porcaro/David Paich "Waiting For Your Love" ("Toto 4" 1982)
Jon Lord "Bach Onto This" ("Before I Forget" 1982)
Jon Lord "Burn" (Deep Purple)
Rick Wakeman "Roundabout" (Yes "Fragile" 1971)
И, естествено, Румен Бояджиев/Константин Цеков "Празник" (ФСБ "Кълбото" 1979) :read: