Jump to content
Българският форум за музиканти

edgecrusher

Members
  • Мнения

    1658
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    6

Мнения публикувано от edgecrusher

  1. On 1/18/2019 at 7:09 PM, DYLGIQ said:

    Малиии, Жоре, превъртя играта! Тоя пост предлагам да се пинне в края на темата, че никой не смее да пише след тебе :) Я да ти вляза скромно в тематиката и да споделя за едно експлорърче, което отскоро ме радва - от първите масови модели на Жеймса, след като слиза от светкавицата и яхва ESP - Gras Roots g-mx-48.  Правен е за японския пазар още преди да има LTD и затова тук е доста рядък, макар не толкова колкото мх 220 и мх 250. IMG_4855.thumb.JPG.8436cff68bb363562e85f97877106923.JPG

    С банана хед! IMG_4853.thumb.JPG.a64d994f3c7b418faeccc55359c44173.JPG

    Ха, честито!

    Бях почнал да си мисля, че само аз попадам на тия редки китарки! Имам една в момента и преди години имах друга, която Коцето КД превърна в истински JH.

    Не мога да сложа снимка, заради ограничнието в размера.

     

    • Thanks 1
  2. Хахах, и такива ги има! Моя е също 4, но с Джакънско тремоло и шарктуутф инлей. За разлика с твоя, моя предишен собственик беше пробвал дали лака по грифа може да гори и си беше изкопал дупка за хъмбъкер на нек позицията с ….. теслата сигурно! За стикерите по тялото дето се бяха отличили на лака, няма да разправям....:)

     

  3. Не подценявай този проблем, въпреки каквото ти е казал лекаря. Още повече щом си я чупил тая ръка, направи си изследвания за артрит (Не знам на колко години си) никога не е прекалено рано. Не мисля, че каквото и да е, е станало от претоварване, освен ако рязко не си увеличил интензитета на свирене преди да се появи проблема.

  4. Състоянието, което описваш е най-вероятно "Repetitive Strain Injury" от английски, или увреждане вседствие на многократни повторения. Ако използваш писмен английски, потърси в интернет по въпроса има доста информация и съвети за лечение. 

    Научих за това след като аз самия имам подобни проблеми с ръцете, но при мен се получават болезнени отоци, който пречат на свиването на пръстите. Да не говорим, че обикновено така боли, че и на ум не ми идва да се мъча да свиря!

  5. ^Мерси, братле, честито и на теб!  :metalist:

     

    Няколко нови неща при мен. 

     

    Първо е добре познатият на всички Diezel VH4, на който му се каня от много време. Малко след като го поръчах преди около 2 седмици Diezel Amplification ме застреляха с нова версия на любимият ми усилвател - Diezel Herbert MK3. Тъй като го обявиха едва преди 2 седмици предполагах, че ще се наложи да поизчакам преди да мога да си го поръчам. Междувременно обаче колегата Стъни вдигна телефона, размени две - три приказки с Ангела Меркел и успя да ми уреди една от бройките направени за демонстрации преди производство. Вардя кабинета, та да не спука гума докато снимам! :>>

     

     

     

    AL6SyqT.jpg

    DxYEmz4.jpg

    Един въпрос имам към тебе само: - Ти срама нямаш ли?! :girl_cray2:

    • Like 4
  6. Няма чак толкова голяма разлика м/у активни ЕМГ и СД. Имам китари и с двата вида и разликата е минимална (поне за мен). Ако тотално не ти допадат ЕМГ, по-добре да ги смениш с пасивен хай-гейн сет, но това означава и напълно ново окабеляване и потове. Ако искаш да ги смениш с други ЕМГ схемата е същата заради 5 pin  връзката, совен ако имаш инсталиран по-новата система без запояване, но щом ти е втора ръка китарата едва ли.

     Аз лично на твое място бих еспериментирал с нек адаптера (89R) в бридж позицията. 89 е на пракитка 85 + допълнителен сингъл вътре в него ,които се делят посредством пуш-пула. 85 е супер приятен бридж адаптер (поне за мен) + имаш опцията за ссингъл на бридж позиция, което за някои китарист е голям плюс!

  7. Да, четох и другаде, че е така. Най-вероятно ще го монтирам на средна позция обаче, а може да сложа хот рейл на нека. За бридж за сега се колебая между PAF Pro & SuperDistortion.

    • Like 1
  8. Здравейте!

     

    Започвам проект Страт форма и конфигурация на адаптерите H-S-S. Засега имам наличен въпросния адаптер и се допитвам до Вас за съвет относно на каква позиция е по-подходящ и в каква компания от адаптери би се получила най-сполучлива комбинация.

      Имам опцията и за сет  EMG 89-S-S, но ми се иска да пробвам пасивна схема първо, защото имам достатъчно китари с активни адаптери.

      Благодаря!

  9.  

    Ако имаш възможност да пазаруваш от ebay UK, наскоро разглеждах доста добри на външен вид Токай втора употеба в ценовия диапазон, който си упоменал. Още ме е яд, че мой приятел наскоро продаде един такъв за 250 паунда, а беше с фолиото по адаптерите още.

     

    има и китайски модели при Токай

     

    Точно за китайските говорим, японските са друга бира.

  10. Ако имаш възможност да пазаруваш от ebay UK, наскоро разглеждах доста добри на външен вид Токай втора употеба в ценовия диапазон, който си упоменал. Още ме е яд, че мой приятел наскоро продаде един такъв за 250 паунда, а беше с фолиото по адаптерите още.

    • Like 1
  11. Shure SM57  е класика, но ако записваш модерна музика, по-ниски строеве,дропнати китари и търсиш по-масивен звук Sennheiser e609,e906 е микрофона.

    PG серията на Shure като цяло е евтина.Няма да видиш никой да пее с PG58 и да озвучава с PG57.

    Макар и не насериозно ще ти кажа, че аз пея и записвам с PG58! :) Такаче не е никой - има поне един будала! :)

     

    Благодаря за препоръката за Sennheiser e609. Заинтересувах се и попрочетох малко. Мисля, че ще е добро попадение като за мен.

     

    @Fashion: Имам PGA57 и го взех предимно за домашни демо записи, но все пак исках да се посъветвам как се класира спрямо SM57  и другите образци.

     

    Имам на разположение и още 2 микрофона, които дори пробвах, но май не съм много доволен от резултатите. Става въпрос за SE Electronics 2200a & AKG P100 (Мисля...) От 3те Шура най-ми допадна като звук. Другите два звучат по-богато от към честоти, но и също мътно и дефацирано.

  12. Благодаря на всички за отговорите!

    @presly: Знам. че е така но исках да попитам за тези конкретни 2 микрофона, защото са доста сходни.

    @Baby Thomes: Това с 45 гр. е интересна гледна точка, но за сега нямам мнение преди да съм експериментирал.

    @Musicman: На хартия двата имат много сходни характеристики, а разликата в цените им е озадъчаваща и се чудех дали не става въпрос за "лежане на стари лаври" както се казваше едно време. :)

  13. Такам, предстои ми да записвам собственоръчно китара в домашни условия с микрофон пред кабинета.

    Досега многократно съм записвал, но с други пособи и искам да постигна по-добър резулат без да губя много време в проби.

    Конкретния ми въпрос е, избора м/у тия два микрофона. Наясно съм, че SM57  е по-добрия в случая. Исках да разбера само от хора, които са си имали работа в студини условия с двата микрофона дали единия е да кажем 2 пъти по-добър от другия (така както е приблизително 2 пъти по-скъп) и специално PGA57 дали се разполага по същия начин при записите както е препоръчително за SM57?

     

     Ще съм признателен, ако някой сподели мнения и препоръчки!

     

    Благодаря предварително!

  14. Дългоочакван ъпдейт по темата:

    Бях взел тая тояжка преди време, после я разглобих и дълго не предприемах нищо докато не се свързах с Крис Бас от форума, който ми направи рефрет и пре-лакиране на грифа. Освен това инсталира и новия хардуер. Аз само си сложих адаптерите и електрониката.

    Най-Накрая заприлича на китара, а и както се оказа от записите онзи ден - дори и обажда яко!

     

    DSC_0263_zpszfc1udtz.jpg

     

    DSC_0264_zpsmwipakmz.jpg

     

    DSC_0266_zpshkhzaksw.jpg

     

     

     

     

    Леко пред-Коледно...

    No Brand Les Paul Copy

    Надявам се с помоща ви,Колеги да разгадаем годината и място на производство. На гърба на струнника пише Made In Japan. Сериен Номер: 814208.

     

    DSC_0024_zpslmgyguta.jpg

     

    DSC_0023_zpsjdrw6uxu.jpg

     

    DSC_0022_zps05cunpsz.jpg

     

    DSC_0026_zpstpeaondd.jpg

     

    DSC_0027_zpsqxfaoscp.jpg

    • Like 5
  15. Аз също се наложи да Downgrade-на до 1х12". И аз имам като колегата по-горе Line 6 4x12" Celestion Vintage 30. От него намалих на саморъчно преработен Marshall 2x12 Celestion G 12T, а сега взех една кутия от Mesa Boogie F50  и я преправих на 1х12" кабинет със Celestion Vintage 30. Не мога да си кривя душата, че най-добре си обажда 4х12-ката.

     

    DSC_0256_zpsn4qyksmq.jpg

    • Like 3
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.