Jump to content
Българският форум за музиканти

7thString

Members
  • Мнения

    3133
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    27

Мнения публикувано от 7thString

  1. Нещото, което ме радва е, че за пръв път чета за проблем като моя и то репликиран с друга звукова карта! Я кажи каква видеокарта имаш? Да се пробвам да позная? Интелска вградена или Nvidia?

     

    Също пробвай следното - докато работиш в asio режим, пусни и други звуци из компютъра - клипче в youtube, мп3-ки или нещо от сорта и виж като ти прекъсне, дали е на двете места - при мен често прекъсва или асио-то, или на останалите звуци, но никога заедно.

     

    На latencymon има секция с процесите, които "крадат" процесора - там като ти прекъсне, в червено ще ти светне съответния процес и няма да се учудя ако е свързан с драйверите за видео. За съжаление в съпорт форумите на моята карта има 5-6 такива теми, точещи се... откакто е излязла виста/7, и решение, дори обяснение на проблема не съм открил...

    • Like 1
  2. Разбира се форумните тролове няма как да пишат друго освен глупости вместо да отговорят на човека, но те затова са тролове - ако им бяха смислени постовете, нямаше да са.

     

    По кабела, който си купил не "тече" звук - образно казано тече информация кога кой клавиш на пианото си натиснал. И обратно - ако свържеш втора свирка с МИДИ кабел към твоята, когато свириш на втората, твоята свирка ще получава просто съобщение "сега е натиснат клавиш Х със сила У" и твоята свирка ще го интерпретира така, както си го настроил. Така и компютъра ти получава информация единствено какви клавиши натискаш по клавиатурата. Синта ти няма никаква представа какъв звук ще изкара компютъра ти и няма как да получи този звук по МИДИ.

     

    С една дума директно на въпроса ти - не, не е възможно, освен ако синтезатора ти няма някакъв AUX IN вход, в който примерно да можеш да си пуснеш mp3 player - е в него ръгаш изхода от компютъра.

  3. Прав си - към техниката прибавям и "техниката"(боравенето) с микрофона :) Авторката на темата да не се обижда от коментарите, ами да работи в/у гласа си и това как се пее на микрофон :)

  4. От край време певците, следвани плътно от клавиристите, водят класацията по най-голямо скръндзене относно инвестирането и работата с техниката, нужна им за да си изпълняват музикалните задължения...

    • Like 2
  5. На 15 на гости видях един орфейски бас, отлежаващ кротко зад гардероба, като по въпросното време, както повечето хора, не знаех, че има разлика между баса и това, с което чичковците с големите коси по клиповете въртят солата. После като четох, разбрах, че без малко да стана басист :greenangel: но поради липса на нужния инструмент, ползвах въпросния бас за китара - с пра-пра-пра-дядото на Guitar Rig и смотана аудио карта - ефекта беше покъртителен, но мен си ме кефеше да свиря часове наред на ден за жалост на съседите и родителското тяло. Преди историята с баса, пак на гости, бях налучкал мелодийката на Смокът на Дървото на една кухарка, но всъщност първата песен която ме зариби покрай баса беше Warriors Of The World на Manowar :metalist: Година по-късно си взех една електрическа Yamaha и почнах с китарата :)

    Сега, 13 години по-късно, от една страна си мисля - китаристи - бол, ако се бях зарибил по бас, пиано, барабани, понеже са дефицитни - щеше да е по-практично, но пък като се свалят мацки, хората ходят с кухарката, а не със сет барабани, така, че съм доволен :drummer:

     

    По повод разсъжденията късно ли е, не е ли късно, мога да изложа следния аргумент и наблюдение в музикалната си... "кариера" - познавам много повече хора, които са били юркани от вманиачени родители да почнат да свирят на пиано на 5, и които, заради този стремеж на родителите си, са си изтървали детството и са намразили музиката или още по-зле - са били натикани насила в музикални училища, където хептен са се счупили и са стигнали максимално до кръчмарски музикант в някой долнопробен софийски клуб, отколкото познавам хора, започнали "късно", на които "пропуснатите" години свирене в детството да им е пречило да станат добри.

  6. Аз лично отбягвам обяви от хора, чиито потребителско име не е регистрирано във форума и не мога да ги видя що за хора са тук. Според мен трябва да са обвързани. Не знам дали сега е сложено ограничение някой тарикат да се регистрира в базара примерно като musicman и хората да си мислят, че е същия човек като във форума...

    • Like 1
  7. Първото мисля, че е нещо при теб - пробвай с друг браузър. При мен си има чекбокс "Запомни ме" и в близките няколко дни не ме разлогва.

    Второто е - вероятно си избрал някоя от платените екстри - вип обява, ала бала. Пробвай да запаметиш обявата като шаблон - не знам дали може, и после като я публикуваш да не си сложил екстрата. Другия вариант е да заредиш сметката си там от пейпал и да си я публикуваш. Ако пък има пари в сметката ти, значи наистина има някакъв бъг.

     

    Да смекча малко яростта ти към този, който се занимава с базара - налагало ми се е да вдигам сайтове с базари в тях и мога да те уверя, че това са едни от най-бъгавите модули, съществуващи в интернет пространството - този, който са сложили, въпреки, че е грозен и неинтуитивен, поне работи що-годе стабилно :)

  8. Между другото не забравяй, че тука е форум за музиканти, които по подразбиране заделят доста големи суми за безкомпромисен звук, т.к. са посветили до някаква степен живота си на музиката. Ако твоя критерий за добър звук е баса просто да издава някакво гъгнещо стържене, с което да се кефиш, че дразниш съседите докато играеш някоя игричка, няма значение кое от гореизброените 3 ще вземеш :)

  9. Всъщност единия от въпросите ти е много на място, но някои хора явно предпразнично бързат с флейма. Ако ползваш въпросния процесор за основния си звук - т.е. драйв, ефекти, ехо, реверб..., то би следвало да нагласиш кубето така, че да е колкото се може по "прозрачно" за процесора - определено ако вкараш драйва на кубето след като процесора е сложил ехо, ще стане доста... авангардно. Също избягвай да ползваш спийкър симулация или амп симулация от процесор, който после ръгаш в кубе. Разбира се има много начини да свържеш процесора с кубето, но зависи ти какво точно гониш като ефект. Подхождай с разбиране към техниката - разбий си идеята за процесор и си го представи като отделните ефекти, които съдържа и така лесно ще се ориентираш какво къде да сложиш. Има джаджи, които най-често се слагат преди драйва(входа на кубето) - фейзъри, буустери, филтри, уа и т.н., има и такива, на които им отива да са в fx loop-а на усилвателя - хоруси, ехота, реверби, флейнджъри... има и такива, които не им отива да се ръгат в китарна техника и да се наслагват - моделинг симулации - те направо отиват в PA-то. Има разбира се и китаристи, които постигат жесток звук като експериментират и не се ръководят по горните насоки, но бих ти препоръчал да започнеш от общото и да търсиш как да постигнеш звука си, отколкото да накичиш черво от случайни ефекти и да питаш след месец ядове защо китарата ти звучи по гнусно от прахосмукачката на съседката ти.

     

    Колкото до адаптерите, както ти казаха горе - свири и още по-важното - слушай какво свириш. Така ще разбереш кой адаптер за какво ти звучи добре :)

  10. Пожелавам весело изкарване на празниците на всички(вкл и ония няколко човека дето им е цел в живота да се заяждат с мен)! :) Дано ви донесе Дядо Коледа страхотни подаръци, софрата да е богата и вкусна и тъй да върви и новата година :)
     
    Ето от мен една непретенциозна дрънчилка върху подобаващата песничка:
    https://soundcloud.com/alexanderbukev/merry-christmas
     
    Ако някой му е настроение също да се разпише, ето трака :)

    http://www.youtube.com/watch?v=l-GUPvIXKYY

     

    Отивам да маам крачоли по баирите на Стара Планина да си почина от човешките технологии :)

    • Like 13
  11.  

    със чуването на първите 4-5 тона от всяка негова песен.

     

    Еми те на ричито в солата основно преобладават същите 4-5 тона :greenangel: затова. Вън от шегата, всеки музикант минава през различни стадии на "копиране" - разбира се, че в началото, а и не само, се опитваш да залитнеш към идолите си - в крайна сметка като си се зарибявал да свириш, те са били емоционалната причина да се занимаваш с музика. Аз обичам да сравнявам музиката с говорим език - научавайки новите думички от идолите си(както едно време научавахме псувните от големите батковци в квартала), човек гради речник. Оттам нататък обаче човек вижда, че хората в квартала му не са достатъчни и иска да се развива още - чете книги(други стилове), говори с други хора, дори такива, които не са му приятни, но знае, че ще научи полезни думички от тях(при мен въпросния Блекмор е един от тези, дето не ги харесвам, но от стила им може да се научи много). Сетне, човек почва, или пък не почва, сам да сглобява думичките от речника си и да ги променя така, че да изразяват неговия стил. Това вече е докъдето ти стига таланта - едни ще знаят много думи и ще са перфектни преводачи или секретарки - аз им викам ксерокси - даваш им парче и утре са го научили 1:1 с всичките акценти, други може да не знаят толкова думички, обаче ще имат усет да ги подреждат правилно, изразявайки себе си :)

     

    Много хора се подлъгват по това, че разни пикльовци стават "звиздьи" с някакви елементарни песньовки, лишени от всякаква емоция, сложност, талант и каквото и да е, обаче изпускат тънкия момент със зверския маркетинг в музикалната индустрия и как един парцал се навира в ушите на хората и им се втълпява, че това е хита на деня - докато достатъчно хора им цанят парички. И идва следващия. Те хич не се притесняват, че от 20 години насам въртят почти едни и същи аранжименти :)

    • Like 1
  12. Никой тук не е оспорвал това, че формата, сглобката, мястото на адаптерите и всичко останало влияе в по-малка или по-голяма степен от използваната дървесина :)

     

    7Ма Струна сега да не се окажем колеги с теб.

     

    Хаха не, но медицината и генетиката са ми доста интересни, та имам някакви базови знания по темата :) Едно време имах мераци за МУ, но добре, че се отказах :)

  13. По принцип може. На практика е твърде безсмислено начинание при китари от тоя клас. Вземай, свири, като се закрастиш достатъчно и събереш 1.5-2 големи гущера, тогава ще му мислиш какво да си вземеш, но тогава ще имаш и насока какво точно искаш :)

  14. Всъщност е забавно цитирането на подобни числа относно гените. Числото, което ни различава процентово от мишките също не е голямо, а от шимпанзетата всъщност е около 4%. Което както звучи рехаво и почти нищожно, всъщност се изразява в около 50 милиона нуклеутидни връзки. :)

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.