Jump to content
Българският форум за музиканти

Anahat

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Anahat

  • Рожден ден 07/28/1982

Previous Fields

  • Инструмент
    клавишни

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    София

Последни посетители

509 профилни разглеждания

Anahat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Уау, много яко представяне ...за момиче
  2. Anahat

    Saltriver

    Не мислех да пиша коментар - не мислех и да слушам повече от една песен на сайта - но след като изслушах всички песни (някои по 2-3 пъти), се почувствах задължен да го направя. Много приятно ме изненада това, което чух. От песните най-много се изкефих на Mr. Scarecrow, Tombstone Without a Name и The Bitter Part of Me. Накратко - група с оригинално и интелигентно звучене, собствен стил и някои много добри песни. Но! Има нещо много уникално в тази група и това са смислените, добре написани текстове, на добър английски, при това и изпяти на добър английски (вокалът е много добър ). Babyface Clan са единствената българска група, за която се сещам, за която може да се каже същото. Субективното ми мнение: В музиката на Saltriver има усещане за изкуство. Това е музика, която има нещо да каже. Не е "музика" написана, за да се куфее на нея, или пък, за да се изфука китариста колко бързи сола може да прави. Не е написана () , за да бъде оригинална, нито пък за да бъде популярна. Това е такава рядкост! Говоря на световния музикален пазар въобще. Просто е глъдка свеж въздух, за която безкрайно им благодаря Край на субективното ми мнение. С две думи: група на световно ниво. PS: На текства на "the bitter part of me" на сайта преди припева пише "chore". Правилната дума е "chorus". Поздрави и от все сърце ви желая успех!
  3. Значи, направих си most-wanted списък: roland v-synth roland jp8000 alesis ion korg ms2000 Roland SH 201 :dance: Фюжъна и аз чух че бил хубав, ама нещо не намерих демота да го чуя. Иначе Йона ме изкефи и е за без пари почти (в сравнение с другите де). Но все пак V-Synth има ааадския лайв контрол на звука. Не разбрах само дали всичко това може да го прави със звуци, които не са вътре в него. Щото принципно планът е да си взема една такава свирка и постепенно да я ъпгрейдвам със саунд модули, та ако V-Synth-a може да прави всичко това със звузи от вън ! Ще продам вилата, колата, къщата в Мадрид, апартаментите в Париж, Лондон и Сан Франциско, и яхтата ще продам, авиокомпанията и нея ще я продам... Така де
  4. Благодаря ви за отговорите. Разгледах SH-201 и доста ме изкефи, даже намерих демо на звуците му. Прочетох обаче, че по-големия му брат бил V-Synth-а и се поразчетох и за него. Много ми хареса как звучи, а и цената му в zzounds беше къде 1100-1200 долара, значи има начин да го докарам до тука за под 2000 нашенски леволвера. Дали Ямаха и Корг нямат подобни синтезатори? Поразчетох и за XP60-то. И то изглежда като не лоша машина, ама не можах да намеря демо на звуците му. Digifly, можеш ли са си правиш собствени звуци на него и колко такива може да помни? Нямам нищо против да го пробвам и ако ми хареса бих го взел, но все пак колко би му искал, ако решиш да го продаваш? Не ми направи добро впечатление, обаче, това, че казваш, че не си мислил за продажба, а миналото лято си пуснал обява във форума, че го продаваш или разменяш. Това ми прилича на опит от твоя страна да му вдигнеш цената. Дано да не е така.
  5. Здравейте! Решил съм на края на този месец като си взема заплатата да си купя още един клавир. Разрових се из нета, ама нещо не мога да попадна на това, което търся. Трябва ми синтезатор - не искам аранжор, секренсери не ми трябват, стилове ако може въоще да няма , реалистичните звуци също не ме интересуват - да може да прави добри синтезирани инструменти и най-вече падове. Нямам намерение да свиря с него на живо, просто ще го ползвам за композиране и записи в домашни условия. Харесва ми например Yamaha SY-77, ама ми се ще да е нещо 10тина години по-ново Та вие какво бихте ми пропоръчали? Готов съм да похарча към 1-2 хилки за това чудо, стига наистина да е хубаво и да е това, което ми трябва. Ако можете да ми пропоръчате нещо или имате нещо такова и сте навити да се разделите с него, моля пишете
  6. Ами опитвам се със Фрути Лупс 6 да я подкарам. Прегладех настройките на клавира. Доколкото мога да разбера са включени (миди -> бендър -> он, модулейшън -> он), макар че нищо не е изключено при тоя допотопен интерфейс... А на Фрути-то не можах да намерия нищо за такива настройки. Намерих само за велосити-то...
  7. Та имам един Роланд Д-20 и си го закачих към компютъра с един миди кабел. Всичко ок - инсталирах АСИО, свалих му латенцията - шест точки. Само дето какъвто и синтезатор да пусна, включително сепмли, саундфонтове и миди-то на картата, не ще и не ще да усеща като му бъзикам пич бенда и модулацията... А като си пускам интрументите на Роланда си работка - т.е. не е повреден той. Картата ми е Саунд Бластер Лайв. От нея ли е, от това че е стар клавира ли е... Някой има ли идея какъв може да е проблема? Че аз този Д-20 заради пич бенд си го взех, за да го ползвам като МИДИ кийборд, а то...
  8. phile и progressive, благодаря ви! определено ми помогнахте iBobz, абе мислих мислих, проверих в речника на ПеЦе-то си и не можах да я намеря тая дума - нито стиропор, нити стереоплъх или други гризачи Та понеже съм фен на стереото писах си стерео... Мерси че ме светна за правилния й пис
  9. Опитваме се да си оборудваме репетиционна с групата, посъбрали сме малко пари ужким, ама ни се иска да ги вложим в колкото се може по добра апаратура, вместо да инвестираме (как звучи само! ) в звукоизолацията! Последно едни майстори ни светнаха, че щяло да ни излезе "не много скъпо" - само около 25 лева на квадратен метър - да я изолираме с стереопор (листове с дебелена 4 см). Което си е адски много пари дори и за гаражчето в което ще свирим. Последно ми споменаха вариант с картони от яйца и тежки завеси, ама аз да си попитам: Известен ли е някому вариант за евтина и добра звукоизолация и би ли бил той така добър да го сподели? Благодаря предварително
  10. Значи чел съм за следната техника (ама не съм а прилагал): Нарича се fattening и идеята е именно звука да се разшери максимално между колоните. Изхожда се от това че delay по малък от 30 ms не се възприема от човешкото ухо като отделен звук. Та вкарва се един delay под 30 ms (нещо като идеята на Евтим) като оригиналният звук се пан-ва изцяло в единия канал, delay-натият - в другия. Другият вариант, за който знам е китарата да се запише с два микрофона, който са на различно разстояние от източника на звука и единият запис да се пан-не изцяло вляво а другия - вдясно. (т.е. получава се приблизително същият ефект)
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.