Преди малко се редих на дълга опашка, заради едни джинджърбредки.
Беше ми заръчано, да купя само такива и никакви други.
Тези усилватели са точно определени, за какво стават.
40 ватовият джаз коръс е същата схема, като 120 ватовият, но само с един говорител...
Чистият канал е легендарен за транзисторен чист, знам още един амп на Фендер с толкова добър клийн.
Ампа е за фънк, реге, джаз, блус, метъл клийн китари. Ако имаш Boss драйвчета ,ще ги приеме добре ( и други от това ниво).
Ако искаш да праскаш с бутикови драйвове ок, но може би е по-добре да се насочиш към лампов амп с хубав клийн.
Драйв канала на този амп става само за някои джаз китаристи, такъв е модела.
Блус кубето на Роланд е ясно, то първо не е транзисторно, а е хибридна технология.
И е прекрасно за блус, като алтернатива на Фендер Блус Джуниър примерно.
Джинджърбредки. Точно определени са и двата ампа.
Ако искаш да свири всичко, сега са модерни Босс Катана моделиращи ампове.
Не казвам да са лоши, но не са и върха.
Един идиот, преди седмица -две ми излиза фронтално...Как съм смеел да искам повече за моят Line6 Axys 212 ( страхотни симулации на известни ампове, като само за Джаз Коръс симулацията си заслужава цената) спрямо цената на нова
Катана ( ампа с един говорител) ( иска ми се тук да сложа гифче, как Парният Валяк имитира подобните бг разбирачи с претенции)
Ако си е некадърен човек и с 100 ватов Джон Сър амп, пак ще звучи хамалски. Ако има усет, винаги ще разбере, защо Аксиса е по-добър от Катаната.
И между другото, виж един 3 канален Атакс 80, който продавам, може да покрие доста граунд ( чист клийн ала джаз коръс, блусарски драйв и яко метъл).