Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Бобо

    Бобо

    новаци


    • Points

      2

    • Мнения

      31


  2. exxct

    exxct

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      203


  3. Baby Thomas

    • Points

      1

    • Мнения

      9103


  4. lyu_records

    lyu_records

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1401


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/26/20 във всички области

  1. Pedalsnake FX to Backline Cabling - Много полезен мулти кабел за редуциране на спагетите от кабели по сцената.
    1 point
  2. Докато го разглеждах ми хрумна една идиотска идея. Не че съм търсил целенасочено, но все пак от случайни разглеждания не съм срещал такъв. Жаковете да слизат директно вертикално надолу и да минават през педалборда и патч кабелите да са изцяло отдолу (аналогично за захранващите). Съответно в дъската да има само миниатюрен сферичен отвор, където да влиза дупето на жака. Ще стане нереално "чист" и подреден! Очевидно при вечни промени не е удачен вариант, но пък ако си сръчен не е голям проблем да си направиш няколко за различни конфигурации/комбинации от ефекти.
    1 point
  3. Здравейте на вси. Относно говорителните тела.. Моят личен опит ме е довел до следното мнение( казвам “мнение “ тъй като не искам да го представя като закономерност ) -Ако имате възможност пробвайте различни тела от различни марки ако имате любим музикант или артист , и това е желаният от вас тон.Има достатъчно информация В интернет за техния звуков сигнал. От струна , през усилвател и говорител та чак до миксиращ пулт. И разбира се ако бюджета ви позволява такава покупка. размера на говорителя и говорителното тяло са от значение Малък/ки говорители имат различна акустика в различно по големина кутия. Съответното важи и за среден и голям размер говорител Говорително тяло с отворен заден панел звучи по-различно от същия със затворен. Говорително тяло с наклонен преден панел на който са закрепени говорителите разпръсква по различен начин звука Говорители с различна мощност достигат хармонични изкривявания при различни осилвания Помещението в което репетирате или свирите има голямо значение. Тук идва ролята на еквилайзерите Нюансите в честотния диапазон и различните говорители . Това е другата по-голяма кутия на Пандора. От моя малък личен опит: Celestion vintage 30 - добър говорител , който има добър среден диапазон но само еднопосочна проекция на звука. С леки нюанси като на мегафон.(описан от далечни спомени ) Celestion G12M Green back отличен (по мое мнение) баланс и почти три измерено разпръскване на сигнал. Лошото е че е само 25W. Celestion G12T -75 Говорителя който замених в моето говорително тяло.Намален средно-честотен диапазон. Говорител който се опитва да комбинира всички останали в едно. Ако сте фенове на тежки нива на дисторшън при високи децибели този говорител ще ви допадне. Говорителите които аз закупих са Celestion G12H-30. Същия като G12M green back но с по-голям магнит и 30w мощност( поради факта че моят усилвател е 50w и имам 2х12 тяло) завишен средно честотен диапазон и добро разпръскване на сигнала. Не забравяйте китарата има нужда от усилени средни честоти да пробие в “супата от инструменти в оркестър със или без име”. ВНИМАНИЕ! ВСИЧКО ТОВА Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ АКО СВИРИТЕ НА ЖИВО,РЕПЕТИРАТЕ ИЛИ СТЕ ВЪВ ВЕЧНАТА ТРЕСКА ЗА ТЪСЕНЕ НА БЛЕНУВАНИЯ ИДЕАЛЕН ТОН! За работа в студио в повечето случаи има значение къде поставен микрофона. Останалото е работа на тон режисьора. Приятелски съвет за тези с по - скромен бюджет. ebay втора ръка говорители Дървени плоскости(бреза ако сте фенове на Маршал)разкроени по размер Малко видии ,уплътняваш силикон, кабели които да удържат на високо напрежение и Жак за връзка с тусилвател =Говорително тяло Приятелски съвет за вси.Ако ви харесва как звучи -това е вашият инструмент. Аз загубих ценно време в лутане и търсене на илюзорния перфектен тон. Сега наблягам над моите умения с китарата в ръце и нямам извинения за допуснатите грешки. Извинявам се за протяжния пост и се надявам да е от полза за онези със сходни интереси. Моята “Одисея” не е приключила напълно и ще се радвам ако някои от вас допълнят или ме поправят със свои мнения. Приятен ден/ вечер и до нови срещи Боби
    1 point
  4. Здравейте фенове Аз съм от скоро във форума и незнам дали тази темата за Гибсън китарите е приключила. Ще се опитам да вмъкна няколко пояснения базирани на моят опит с Гибсън Лес Пол Гибсън Лес Пол къстъм -освен козметичните разлики като двойно трислойно кантиране на тялото на китарата ,седефа на главата изобразяващ диамант, обозначенията на прагчетата и металните врътки на ключовете. Китарата в повечето случаи е изработена изцяло от махагон. Има и варианти на “Къстъм” с кленов топ. От няколко години насам Къстъм се изработва в Къстъм Шоп на Гибсън , където работят най- добрите лютиери в компанията Гибсън. Качествения контрол е на най-високо ниво и се набляга на фини детайли свързани с историята на китарата. До колкото съм чувал Лес Пол Къстъм модела е създаден да бъде по- луксозният вариант на китарата и да изглежда добре в ръцете на Китарист с костюм на черно- бял телевизор. Да не забравяме , че по това време популярните стилове музика са Рокабили и Джаз. ( лес пол е китара за джаз с малко плътно тяло. Позволява изпълнения на музикални творби пред голяма публика без неприятната микрофония на полу-акустичните китари). Лес пол стандард. До 2008г Лес пол стандард е емблематичната китара Гибсън лес пол с малко промени за около 50 години и се доближава най-близо до легендарните изработки от 1957-1960г. Накъде през средата на 80те започва целенасочено улекотяване на тялото поради липса на лек с ниска плътност манагон. (Пробиват се няколко дупки в тялото под кленовия топ) След 2008 започват издълбавания на големи кухини в тялото отново с цел улекотяване на иструмента. Започват и нови експерименти с китарата -роботизирани ключове за настройка, които не са добре приети от голяма част от феновете на Гибсън -разделяне на намотките на адаптерите -обръщане на поляритета на адаптерите на един спрямо друг, вграден няколко децибелов буст и т. н.т Всичко това е духът на лес пол - китара която носи със себе си иноваторство в новото време. Адаптери на стандард(от моя опит с китарата от края на 90) Края на 90те до (включително и)2001 490r and 498t 2002-2003 BurstBuckers 1 и 2 2004 - до тези дни BurstBuckers pro Гибсън лес пол традишанъл= Гибсън лес пол преди 2008 за тези фенове които не обичат промените по техния любим инструмент. Нашвил мост Адаптери classic 57 и 57+ до 2017 2017 до 2019 Abr -1 мост адаптери BurstBuckers 1 и 2 Средата на 2019 изтаботката на традишанъл е прекратена. Гибсън Лес Пол студио Оглозгана версия на Стандард и Традишанъл за хората с по- малък бюджет или без сериозни претенции за някои кичьозни детайли. Липсва окантиране около грива и тялото. Логото на главата е принтирано, за разлика от стандард и традишанъл където е изработено от седеф. Маркерите по грифа с малки кръгчета пластмаса . При по скъпите варианти трапецоиди. Топ от клен или махагон без шарки по ликото. Адаптери обикновено 490r and 498t Благодаря за вниманието Б
    1 point
  5. Като си направиш "педалборд" първото нещо след това е да си пуснеш всичките "камиончета" едновременно! Евала!
    1 point
  6. Привет, Нека ви представя няколко кавъра, които съм правил в близките месеци и години: 1 Dangerous Game. От мюзикъла Джекил и Хайд с актрисата и певица Геновева Крумова: 2) Lionel Ritcie - Hello 3. Fly Me to the moon (записано в домашни условия и с по-непретенциозен микс) Поздрави, Ян.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.