Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. JetMan

    JetMan

    Members


    • Points

      3

    • Мнения

      99


  2. iliatilev

    iliatilev

    новаци


    • Points

      2

    • Мнения

      13


  3. musicman

    musicman

    Admin


    • Points

      1

    • Мнения

      6026


  4. Kirilov_guitar

    Kirilov_guitar

    новаци


    • Points

      1

    • Мнения

      15


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/23/19 във всички области

  1. От това което четох за драйверите - имаха предвид нестабилна работа, забиване , пукане и т.н. Сега дали е така наистина, нямам идея - и не намерих никой познат който да го ползва под Windows за да потвърди. Освен това сметнах че скоро няма да ползвам UAD плъгини, и там не видях смисъл от по високата цена. Иначе за MAC я препоръчват много тая карта. Проучването правих беше Ноември 2018, Относно качеството на запис няма разлика (имам приятели с Apollo) А, името което си посочил на картата е: Universal Audio Apollo Twin USB Duo https://www.thomann.de/gb/universal_audio_apollo_twin_usb_duo.htm Twin идва от това че са 2 входа за микрофон или инструменти Duo - за това че са 2 процесора вътре за UAD plugins , има и SOLO с 1 процесор, както и QUAD с 4 процесора, само че модела с USB е само горепосочения. Всички останали са на Thunderbolt. С какъв микрофон смяташ да записваш вокали ?
    1 point
  2. Според сайта на ASUS това дъно има Thunderbolt, въпреки това с USB Type-C ще си доста по универсален, защото ще можеш да се включиш и на лаптоп или на друго място ако се наложи. Thunderbolt и новото USB Type-C нямат разлика в скоростта, и на практика избора е до това с каква операционна система работиш. Ако си на MAC - Thunderbolt е по добрият избор , ако си с Windows то USB Type-C Относно броя на каналите е точно това, с повече канали можеш да записваш едновременно много източници. При запис на барабани примерно едни 8 микрофона едновременно са си съвсем нормално - някой слагат и по повече. Ако обаче ще записваш вокали - това са 1 или 2 микрофона макс - то реално и аз това правя, и каналите ги ползвам за миксер на всичките синтезатори, макар че с обикновен миксер ще е по удобно. Досега барабани не съм записвал, а като гледам повечето групи го правят в студио - където си има барабани и микрофони за целта - така че след равносметката, май трябваше да си взема малка карта. Universal Audio Apollo са много хубави карти - ако позваш MAC , до колкото знам обаче драйверите им за Windows са зле, ( това четох докато като проучвах какво да си купя ) . Голямото им предимство са вградените процесори които се ползват от така наречените UAD плъгини. По този начин разтоварваш основният процесор, и реално със слаб лаптоп можеш да минеш сложни обработки. Повечето хора които съм виждал да ползват MAC - са с лаптопи от 2015 или по стари. Един добър представител там е Apollo Twin USB Duo https://www.thomann.de/gb/universal_audio_apollo_twin_usb_duo.htm Само че цената е двойна спрямо тази на Clarett-a, и ако не ползваш UAD плъгини, няма голям смисъл. Много зависи от това как работиш, и къде. Аз примерно работя само в къщи, и съм на Desktop. Няма какво да му разтоварвам толкова. А това че им бил пластмасов звука е смешно, колкото и че Pro Tools звучал по-добре от Ableton live Ако става дума за запис на вокали - където е по сложно, то много по-голямо значение има микрофона и помещението в което се записва. Ако записваш с VST-та, или хардуерни синтезатори - не мисля че има някакво значение. От това което си написал - мисля че точно Clarett 4Pre USB ще ти залепне идеално на студиото.
    1 point
  3. Clarett със сигурност трябва да бие Scarlet gen3 - защото се води по висок клас, ето и информация от страницата на Focusrite: https://focusrite.com/usb-c-audio-interface/clarett-usb/clarett-4pre-usb https://focusrite.com/usb-audio-interface/scarlett/scarlett-4i4 Гледам тези таблици за Clarett ( виж прикачени снимките извадени от горния линк ) Виж тези стойности Frequency Response Dynamic Range Noise EIN Maximum input level Gain Range Така че 100% Clarett е по добре от Scarlett , сега дали се чува с нормално ухо разликата - не мога да кажа. Според мен 4Pre USB е идеалния вариант ако си на Windows, вече ако си на MAC и имаш Thunderbolt интерфейс - можеш да вземеш и другия модел с TB. Модела има достатъчно, входове/изходи/MIDI и ADAT включително ако искаш да го разшириш в последствие.
    1 point
  4. Вече е със сменени единични адаптери DiMarzio Area не им помня точния модел но са май 57 и 67. И сега си търся един хъмбъкър но още се чудя какъв по точно
    1 point
  5. Както Baby Thomas каза, Standard > Studio по подразбиране. Най-добрият вариант е Custom, което също е очевидно, но там цената и тежестта на китарата растат експоненциално. Около 100 кг съм и пак ми е некомфортно да свиря с Epiphone Custom повече от два часа. И, да - съгласен съм, че е до бройка. Отиваш, хващаш, слушаш. И изобщо да не те интересува, че може да седиш часове да сравняваш (освен ако вече наистина не можеш да усетиш разлика - тогава отиваш пак на другия ден). Има една много грешна практика на притеснение от страната на музиканта, че отнема твърде много време на продавач-консултанта. Избираш важен за теб инструмент, не вид чипс - нормално е да искаш да се убедиш, че това е точно продуктът, който ти трябва. Успех!
    1 point
  6. Най после пускам новото си EP.. През много премеждия стигнах докато го пусна но ето че е факт. Приятно слушане
    1 point
  7. Peavey Revalver също ми е в топ 3, заедно с BIAS-a. Много голямо предимство е ползването на IR-и. Това е половината, да не кажа 3/4 от звука на софтуерните симулации.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.