Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/06/2019 in all areas

  1. 3 points
    Привет уважаеми музиканти и майстори, Представям на Вашето внимание едно малко и симпатично бас кабинетче, което направихме за/с колегата @fracture. 18мм тополов шперплат, бас говорител 12' Celestion 200w (благодарение на peci в музикантския базар). Правено е по размери на SWR WorkingMan 12' Combo, което ползва същия говорител. При пробата прозвуча много приятно и отчетливо, без бръждене или резонанси на тоновете по грифа. Дизайнът е....home-made, аз си го харесвам. :)
  2. 3 points
    Благодаря за коментара, Тони! Задължително ще има плат отпред - още не съм го довършил, но е предвиден. Не е grillcloth, но съм се снабдил с черен "звукопропусклив плат за тонколони", остава само да изрежа рамката и да го опна на нея. Сега е недовършен, и мен леко ме дразни, но като го приключим ще има снимка и с грил. ПП: Звукът е добър. Разполагам с няколко комбота за бас (Peavey 1x15' [затворен обем], Hartke 1x15' [бас-рефлекс], Ashdown 1x10' [бас-рефлекс]), за момента това се бори за 1во място с Hartke-то.
  3. 3 points
    Доста зор ми даде този инструментал, надявам се да ви хареса..
  4. 2 points
    От скоро съм регистриран във форума, изчетох доста интересни теми и ще си позволя да дам отговор, макар и да нямам никакво музикално образование, въпреки, че свиря буквално цял живот. Според мен всеки музикант трябва да е наясно със следните неща: 1. Да си добър интрументалист, техничар, композитор, НЕ означава непременно, че музиката ти ще достигне до хората и ще ги "докосне"; 2. Наличието или липсата на музикално образование или годините стаж като музикант не са пряко свързани с реализацията на музиканта; 3. При правенето на авторска музика личното его трябва да е поставено на последно място; 4. (може би най-важното) Музиката (а и изкуството като цяло) е отражение на душата на артиста. Аз чух албума, харесва ми какви идеи има, но оставам с цялостното впечатление, че автора е в някакъв застой, може би и от там идва еднообразното звучене. Ако работиш изцяло сам, има голяма вероятност в един момент да зациклиш. Ако си твърдо решен, че никой не е на твоето ниво, за да е достоен да работите заедно, има голяма опасност да се завъртиш в омагьосан кръг и да зациклиш още повече. Опитът показва, че работата в тандем с някой друг може сериозно да изстреля и двамата нагоре - дали като дуо музиканти, дали като основно движещо ядро в някакъв състав или група. Също така смятам, че всеки, който иска да прави авторска музика, трябва да е силно активен в други сфери на живота, които нямат нищо общо с музиката - например работа, спорт, хоби и т.н. Всички странични преживявания натрупват определена емоция у човека, независимо дали позитивна или негативна и в крайна сметка тази емоция се освобождава в музиката и композициите, което е и основната идея - да предадеш емоцията чрез произведенията си. Едва тогава, според мен, на дневен ред идва темата за популяризиране, известност, продажби, медийно отразяване и т.н.
  5. 2 points
    Привет! Всеки коментар е добре дошъл. :) Монтажът на говорителя е от външната страна (front-loaded), тоест не се налага да има подвижен гръб. Затова гърбът и лицето са перманентно залепени с PVA лепило - дърво за дърво. За добро закрепване са фиксирани освен към страните и към рамки от летви с размер 2х2.5см монтирани отвътре на кабинета. Частите се захващат със стяги и съхнат около седмица (не е необходимо да съхне толкова дълго, просто го зарязвам със стягите и се връщам когато имам време - след уикенд или два). След тази процедура сглобката е толкова здрава, че няма смисъл от допълнително укрепване с дибли. Ето една снимка на вътрешността на кабинета: По същия начин са залепени и страните една за друга - да си кажа честно, не смятам че имаше нужда да слагам дибли и отстрани - след изсъхване сглобката стана много здрава, просто ми харесват на външен вид...
  6. 2 points
    Сравненията в Интернет са предимно за забавление, нещата на живо са по-различни. Може да се направи преценка в някаква степен, разбира се, но трябва няколко модела да са записвани от един и същ човек, при максимално еднакви условия и максимално добре. Което е ужасно рядко срещано. Преди няколко месеца търсих читави сравнения на кабинети, едно 80% не ставаха за нищо и/или масово яха правени с процесори/софтуери и импулси. Сравняваш примерно V30 & Greenbacks и пускаш някаква емулация на имитацията на симулация?!?!?! Ето този клип според мен е много добре направен и дава реална представа за нещата (заради него си купих Палмъра): Anywho... Покрай покупката на последния ми кабинет пробвах 3 кабинета с Винтидж 30, еднакъв сетъп/китара/кабел/амп. А след като го взех го пробвах и с още два други, пак така един до друг без никакви други промени. Разликите са меко казни сериозни, само от дървения/конструкция/изработка! Харлито съм го чувал, но самостоятелно, без сравнения. Евтин е, това му е плюса. Няма как да звукне като истински. Тия от клипчетата са на процент. Който не е разбрал - това е новата вече масово разпространена стратегия за реклама и... да...
  7. 1 point
    Реших да вляза да се похваля с един Classic 50s в Daphne Blue.
  8. 1 point
    KD знае как да прави китари! Честито!
  9. 1 point
    Готово. Благодаря, Рафо!
  10. 1 point
    @patzo Благодаря за отговора! Да, главните цели на проекта бяха: -начесване на крастата - да направим нещо със собствените си ръце, а и да не ръждясат инструментите -ниска себестойност -компактно / да заема възможно най-малко място -да няма компромиси със звука - да е поне добър, клонящ към суперяк -външният вид - стил “рустик” е допустим, но все пак да не е грозно Естествено, тук няма претенция да е ползван висококачествен материал, камо ли с изразени шарки и добър външен вид. По-скоро да няма много чепове - в магазина ми позволиха да си избера листа измежду няколко други, което беше готино, предвид че не са специализиран склад за дървен материал. Стойността на шперплата за този проект излезе под 25лв с разкрояването и рязането - за структурно изряден 9-пластов шперплат без кухини и само с 1-2 видими чепа за цялото парче. Нататък смятам че нямам право да се оплаквам, дори се получи доста добре. ;)
  11. 1 point
    За отпред едра решетка е най-добре и сигурно. А вътре можеш да добавиш по една гредичка по средата на всяка стена за оребряване - залепена с яко лепило. Малко ще се намали обема и ще се вдигне резонансната честота на басрефлекса, но ще се получи още по-стегнат и дефиниран звук.
  12. 1 point
    Нещо ново, от Green Rock Fest 2019: Вокали: най-вече Живко и по-малко Ани. Другите досадници сме същите.
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
  16. 1 point
    Много е благо, поздрави!
  17. 1 point
    След няколко години отлагане най-сетне се сдобих с KD китарка Снимките са малко умрели, но с телефон толкова, а и не знам кога ще излезе "официалната" фотосесия. Инструментите на Майстор Коце са на световно ниво и тази китара не прави изключение от правилото! Малко спецификации: Тяло Padauk, натурален финиш, третиране само с масло; Гриф махагон+клен, 25.5" скала; Kонструкция set-neck; Фретборд абанос със стоманени прагчета и нът от биволски рог; Адаптри '59™/Custom Hybrid Trembucker TB-16 & Jazz SH-2N, 3-позиционен суич и волюм контрол с Push-Push потенциометър, който превключва на сингли; Бридж с вградено пиезо на Graph Tech + съответния преамп и волюм контрол с Push-Push потенциометър, който мютва изхода; Ключове Schaller, заключващи. Китарата дори акустично звучи отлично, може да сбори всеки скъп западен инструмент или поне сериозно да го озори! В сравнение с нея Ibanez Prestige-а ми е като кашон. Предстоят тежки тестове с представители на западните къстъм шоп модели, който ще премине под надслов "Българският къстъм шоп - най-добрият къстъм шоп!" Благодарности на Майстора за търпението и разбирането, както и за прецизната изработка. Живот и здраве... догодина като зарастне бъбрека... може да поръчаме още някоя. Edit: Ето ЛИНК и към официалните снимки/инфо на сайта на KD.
  18. 1 point
  19. 1 point
    .... нови адаптери ... P-Rails ... за момента на FenderJimRootTelecaster --- pushPull.. bridge/neck ... (нарочно нек-а е монтиран на обратно)
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.