Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/19/2019 in all areas

  1. 6 points
    Както вероятно част от вас знаят, в последните години процесите при AKG не са особено положителни, като причината е в политиката на собствениците. Austrian Audio e нова компания, създадена от бивши членове на екипа на AKG, която вече пусна първите си модели микрофони и слушалки на пазара. Аз лично ще следя с интерес какви ще са отзивите за продуктите и развитието на компанията като цяло. https://austrian.audio
  2. 3 points
    В проекта участват: Nikola Enev - Drums - https://www.facebook.com/nikola.enev.1Pavel Tzonev - Keyboard - https://www.facebook.com/petkov.pavelValentin Danev - Guitar - https://www.facebook.com/valentin.g.danevStanislav Georgiev-bass -https://www.facebook.com/stanislav.georgiev.5015 Линк към страницата на групата: https://www.facebook.com/Project-7-552396065284580/ Надявам се да ви хареса! Приятно слушане!
  3. 2 points
    Някаква проба на нещо Dream Theater-ско след две репетиции: Пее Infinity, китара Fashion, клавишни Eclipse69, барабани Владо, аз се боря с баса...
  4. 2 points
    Файдата би била че който е пред "втория" каб ще те чува независимо какво има в мониторите (ако приемем, че ти си пред първия с главата). Също така ако е различен (кабинет/говорител/майк), може да се направи нещо като "стерео" (псевдо) звук в пулта с хард пан на двата канала например. В зависимост от разликата между директен/РА сигнал може и да е по-плътно, но рискуваш и да избива много пред микса, поне в стандартни клубни условия. Недостатъците са повече мъкнене и време за сетъп, кабеляк, майк, време за гласене на още един канал в пулта плюс заемане на още един канал там. Не трябва да се подценява и факта, че може да имаш частично дефазиране на сигнала между двата сигнала и тогава файдата ти е отрицателна. Нещо такова...
  5. 2 points
    Така, и аз съм вече с TC electronics BG250 210. Малко по-голямо и тежко е, но звукът си заслужава... Изпратено от моят DIG-L21 с помощта на Tapatalk
  6. 2 points
    Програми за запис има много - Audacity e безплатна , но проблема с качеството не е от нея. Записването на звук е една сложна наука. В случая ако използвате изхода за слушалки на пианото - трябва да ги включите във ВХОД-а на звуковата карта на компютъра. Предполагам това правите и така записвате. Самата карта обикновено има няколко режима на работа - микрофон и линия , задължително е да се избере линия за вход , иначе сигнала от пианото ще се записва като микрофонен и ще стане много зле. Също така е важно да бъде правилно подбрано нивото на запис, за бъде в правилните граници - например между -12 и -6 децибела ( обикновено програмите за запис го показват някъде ) Ако усилите прекалено много звука - тогава се получава ефект на "клипване" защото претоварвате входа на картата. Отделно вградените звукови карти на компютъра , като цяло не са много качествени и незнам какво би се получило при запис. За целта обикновено се ползват въшни звукови карти на USB - като някоя от тези 2-те https://www.thomann.de/gb/focusrite_scarlett_2i2_2nd_gen.htm?ref=search_prv_0 https://www.thomann.de/gb/steinberg_ur22_mk2.htm И двете идват с някакъв начален софтуер за работа който също може да се използва.
  7. 2 points
    кубе: Peavey classic 20 китарата е Qdeff Custom Guitars на Стефан Кудев от Варна https://www.facebook.com/QdeffCustomGuitars/ fuzz e: https://www.mojogearguitarfx.com/mojo-gear-mkii-professional-ac125?fbclid=IwAR0EuaWQXg0lZb6W9QJXeIRpNfjAfAGxg8wD6KpmJuaLpwuWgr3GzsZEkXU overdrive: http://n-audio.net/firesound-v3-ultimate-guitar-overdrive Delay/reverb/echo/chorus : http://svisound.com/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=156&lang=en Общо взето заложих на наши производители и въобще не съжалявам. Според спецове (аз съм начинаещ) китарката добре стои до доста скъпи гибсъни
  8. 1 point
    Привет! Предлагам в тази тема да се споделят всички новини, побликувания, актуални промоции, както и реални кодове за отстъпка. Това, според мен, ще помогне на хората, занимаващи се с аудио продукция, да са в час с нововъведенията. Kuassa обявиха нов китарен амп сим, вдъхновен от Marshall. Според компанията, това е "най-добрата амп симулация", издавана от тях до сега. https://www.kuassa.com/products/amplifikation-caliburn/ Стартова цена от 35 долара + таксите за Европа. VSP обавиха публикуването на Elaborate Machine,допълнение към Omnisphere 2.5, което включва 129 presets (не мога да намеря подходяща дума на български) зановата версия на Omnisphere 2.5. https://vintagesynthpads.com/ocart/Patches_Omnisphere_Presets/Omnisphere2_5 Надявам се и други хора да се включат в темата, с цел да не изпускаме какво се случва около нас!
  9. 1 point
    Желая успех.Вероятно сте се окомплектовали вече (става въпрос за басист).Не съм професионалист, свирил съм в младежките си години а сега го правя като хоби и за удоволствие.Имам достатъчно свободно време и ентусиазъм(60+)
  10. 1 point
    скромно, кат за начинаещ
  11. 1 point
  12. 1 point
    Korg B1 е абсолютният минимум. Аз лично бих се насочил към Roland FP30, който има по-добра клавиатура с три сензора и доста по-добър звук. Корг никога не са били добри в пианата. Но за тези пари толкова. Ако не можете да си позволите да дадете повече пари, Коргът ще върши работа, поне е с хамър клавиатура. За съжаление той няма MIDI изход, така че няма да можете да го ползвате като контролер към компютър, за да го позлвате със софтуерни пиана, които имат по-хубав звук.
  13. 1 point
    Не че съм защитник на дигиталните пиана (аз например си продадох дигиталното пиано и си купих хибридно: Yamaha с механика от роял, разликата е огромна), но не смятам, че трябва да се отхвърлят напълно Един от най-големите ни пианисти Евгени Божанов твърди, че вкъщи има само Clavinova. Ясно е, че акустичното е най-добрият избор за един сериозен класически пианист, но в тоя случай говорим за рояли. Вертикалните пиана са с механика, която не позволява да се произведе отново тон, ако преди това не е отпуснат напълно догоре клавишът и това създава доста кофти навици. Аз съм израснал на вертикално пиано и ми трябваше доста време да се отуча от това. Не че е болка за умиране, но дори да игнорираме този недостатък, приличните започват от поне 1500лв нагоре на старо. Жената преко сили е дала 500лв за тая Артезиа. Определено ще е трудно да си купи хубаво акустично пиано. Не искам да подценявам детето, определено е музикално, щом има абсолютен слух, но от клипчето е все още рано да се съди дали трябва да се инвестира в скъпо акустично пиано. Ако ще е дигитално, трябва да е задължително с хамър механика. Прилично дигитално според моето мнение е по-добре, отколкото старо руско акустично, а само такива се намират под 1000лв. Въпрос на късмет де. Иначе ако бюджетът се вдигне над 1000лв, може и да се мисли за акустично пиано. Не пречи да се консултирате с някой акордьор, понякога изпадат страхотни оферти.
  14. 1 point
    Ей така ме засърбя да си купя тези и са доста забавни
  15. 1 point
    HellBeast от Audio Assault, базиран на Randall Satan Нова амп симулация , основно за метъл. IR Loader с включени 62 IRs, Tube Screamer, EQ, Chorus, Delay и Reverb. Промо цена - 19,99 долара. П.С. Лично аз го използвам с други IRs , не тези, с които идва, и звучи доста прилично.
  16. 1 point
    Супер! Точно се чудя дали да си продам Fender Rumble 100 и да взема това... Сподели впечатления, че аз съм ползвал само версията с 15" говорител!
  17. 1 point
    И аз ъпгрейднах от Cubase pro 9.5 на 10.0.5. За пръв път си купих 7 и след това, само ъпгрейдвам, като излезе нова. Иначе 7 си я имам на дискове. Останалите само си ги свалям, след като ги платя.
  18. 1 point
  19. 1 point
    Наскоро пуснахме нова Blue Edition (евтина) версия, която е напълно функционална за Logic 10.4 x. Повече информация и Видеo на сайта - ART BLUE Special Edition.
  20. 1 point
    Free Them - Kristal Bardess Тази песен ми е подарък от известния оперен бас-баритон - Мартин Цонев! Аранжиментът и текстът са мои, а идеята възникна на купон, уж щяхме да пием, а взехме че се разписахме и развихрихме, та така! Ще се радвам на мненията ви, били те и критични.
  21. 1 point
    Еквалайзера служи за нещо много по-важно от това да си ойдисаш съответния саунд! Ползва се да постигнеш една завършена и пълна честотна картина. Т.е. Като си запишеш всички инструменти, в крайния микс ще има честоти, които се бият, такива, които избиват, такива, които потъват и т.н. За да не става така се ползва еквалайзер на всеки инструмент. Пример: искаш касата да има обем така, че като удари да те блъска в гърдите. Да, ама тая хубавата честота я има и при баса и в крайния микс като я усилиш, вместо да блъска касата, се чува едно буботене от баса. В този случай, пускаш един еквалайзер на баса и му режеш 80Hz(примерно) с малко Q. В касата, пък, ги вдигаш МАЛКО!(В повечето случаи е по-добре да махаш честоти, а не да прибавяш!). Експериментирай - така се учи човек най-добре! Няма строги правила и закони! Относно мастеринга - мисля, че е несериозно да се говори за мастеринг в домашни условия! Едно добро мастеринг студио има апаратура за стотици хиляди долари, да не кажа милиони! Дори и за любителски мастеринг е задължително да се ползват много качествени мониторни колони! Да не говорим, че е адски пипкава работа и много трябва да се чете и пробва!
  22. 1 point
    Усещам че въздействам тогава, когато не мисля за публиката, за себе си, за самото изпълнение. Стигнах до извода, че на сцената можеш да въздействаш, когато не мислиш въобще. Трябва да си изцяло завладян от музиката, съсредоточен в нея... получава се нещо като активна медитация. Винаги и веднага ме грабват такъв тип изпълнители. Може да стои като статуя през цялото време, но излъчването му, еманациите му сияят и именно това привлича! Музиката кара душата да свети. Жалко, че има музиканти, които не го осъзнават и позират, вместо да се отдадат напълно...свирейки с полу или напълно угаснали души.
  23. 1 point
    П.П: Кой знае колко велики,музиканти има по света,много по-велики от известните нам,забутани по различните краища на света,които се опитват да пробият,а не могат(просто защото не са се родили на "правилното" място)... Ние НИКОГА няма да чуем музиката им,а е твърде вероятно тя да е нещото което търсим-онова новото... или кой знае...Ебаси,нещо истинско ,но обречено!
  24. 1 point
    Защо слагате всичко и всички под общ знаменател... Музиканти сме,но сме и хора и като такива сме невероятно различни един от друг-отделни вселени. Аз и сестра ми ,отгледани при едни и същи условия от едни и същи родители станахме коренно различни индивиди. Елементарно-аналогично: музикант с нежна и по-плаха,по-скромна душевност,поставен в усповията на днешната БГ реалност,няма да се стимулира от трудностите.Напротив,ще се затвори,ще страда,ще има лоши последици при него. Съответно,поставен при същите условия,друг музикант ще се развихри,ще се амбицира и колкото повече препятствия му поставяш,толкова повече ще се нахъсва и бори. Това са двата крайни типа-разбира се че има много видове смесени такива. Но тези първите,които са обречени в България,биха имали (евентуално), страхотна реализация навън(примерно ако се бяха родили там!!!).Щото на българина все пак по света ,не се гледа с добро око.Това го знаем всички и то не е случайно. Е виновни ли са хорицата и творците с по-крехка душевност,че са такива каквито са? Ще ги обвините ли,защитавайки държава,която не ви дава нищо? Аз лично се лутам между тези 2 гореописани типа-като редувам амбиция с отчаяние,но това си е мой проблем.Истината е че годинките си минават... Ние си одъртяваме прогресивно,а положението се влошава ,вместо да се подобри.
  25. 1 point
    Наистина няма нужда от крайности. На някои хора чужбината се отразява благотворно,на втори посредствено,на трети зле. Аз съм от третите,затова и куит-нах,но какво бе учудването ми когато разбрах че се чувствам чужденец вече и в "родния дом"... стрейнджър навсякъде... За някои просто е много по-тежко отколкото за други.А парите не са фактор. Те са причина. И грешката не е във вас,или в чужбината,а в държавата.Колко е просто! Пълно е тук в Родината с таланти,но реализация за тях подобаваща рядко се намира. Жалко,много тъжно. Въпреки това вместо да се хапем и плюем,бихме могли да измислим нещо заедно.На първо време ,имаме си форум-музикантски! Ако Левски и Ботев са имали интернет навремето,ехееееееее...
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.